خبرگزاری کار ایران

تعداد بیت کوین‌های جهان به ۱۷ میلیون واحد می‌رسد

کد خبر : ۶۱۶۵۸۱

بر اساس اطلاعات به دست آماده، ظرف چند روز آینده تعداد بیت کوین های جهان به ۱۷ میلیون واحد می رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کوین دسک، بر اساس اطلاعات به دست آمده از وب سایت «بلاک چین دات اینفو شوز» انتظار می‌رود که طی روزهای آینده تعداد بیت کوین های جهان به مجموع ۱۷ میلیون واحد برسد.

این توسعه می تواند نقطه عطف دیگری برای بیت کوین، محبوب ترین ارز مجازی جهان باشد. بر اساس تخمین های انجام گرفته شده در مجموع می توان  ۲۱ میلیون واحد بیت کوین در جهان داشت.

البته زمان دقیق استخراج بیت کوینی که به واسطه آن تعداد بیت کوین ها به ۱۷ میلیون واحد می رسد را نمی توان پیش بینی کرد؛ اما هر بلوک بیت کوین، ۱۲.۵ بیت کوین جدید تولید می کند و اگر تقریبا هر ۱۰ دقیقه بلوک های بیت کوین ایجاد شوند، در روز ۱۸۰۰ واحد بیت کوین جدید استخراج می‌شود.

به گفته برخی از فعالان این عرصه، تاکنون ۸۰ درصد از مجموع بیت کوین هایی که می توان با توجه به ظرفیت های جهان استخراج کرد، تولید شده اند و فقط یک پنجم آن برای آینده باقی مانده است.

بر همین اساس، اولین واحد بیت کوین در اواسط سال ۲۰۱۶ میلادی پا به دنیای ارزهای مجازی گذاشت و از آن سال به بعد فعالان این عرصه دائما در جهت استخراج واحد های بیت کوین با سخت افزارهای مخصوص آن بوده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز