خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نمایشگاه بیست و سوم نفت انجام شد:

انعقاد قرارداد تجاری سازی و توسعه فناوری کاتالیست های فرآیند اتیلن اکساید

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۶۲۸

قرارداد مشارکت، مشاوره و نظارت بر تولید صنعتی و توسعه دانش کاتالیست های فرآیند اتیلن اکساید به امضا رسید.

به گزارش ایلنا رییس پژوهشگاه صنعت نفت، پس از امضای قرارداد به اهمیت این قرارداد اشاره کرد و گفت: این قرارداد مربوط به توسعه و تجاری سازی کاتالیست اتیلن اکساید است که در گذشته دانش فنی آن توسط پژوهشگاه توسعه یافته است.

وی در همین راستا تصریح کرد: اتیلن اکساید یکی از ترکیبات بسیار کلیدی در صنعت پتروشیمی است و کاتالیست های آن نیز از پیچیدگی خاصی برخوردار است که خوشبختانه پژوهشگاه دانش فنی آن را توسعه و تست کرده است.

توفیقی با بیان اینکه طی این قرارداد، شرکت اکسیر نوین فرآیند آسیا قرار است تجاری سازی این کاتالیست را انجام دهد، تصریح کرد: پژوهشگاه قرار است در هر دو فرآیند تجاری سازی و توسعه فناوری این کاتالیست در صنعت نظارت مستقیم داشته باشد.

همچنین جلیل سبحانی رییس هیات مدیره شرکت اکسیرنوین فرایند آسیا، این کاتالیست را در صنعت پتروشیمی بسیار با اهمیت خواند و گفت: پتروشیمی هایی نظیر مارون، بوشهر و اراک هم اکنون نیاز خود را نسبت به این کاتالیست از خارج از کشور برآورده می کنند و با تولید این کاتالیست می توانیم باعث قطع وابستگی شویم.

وی با اشاره به اینکه دانش فنی این کاتالیست مربوط به پژوهشگاه صنعت نفت است، تصریح کرد: دانش فنی کاتالیست مورد نظر در پژوهشگاه و داخل کشور موجود و ارتقا آن بسیار آسان است، جرا که دانشمندان این مجموعه همواره پشتیبان علمی این دانش به حساب می آیند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز