خبرگزاری کار ایران

خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وظیفه تمام ارگان های حاکمیتی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۰۲۵

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید برای خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وارد میدان تولید شده و در این راه گام های موثری برداشته است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلیمن محمدعلی شهیدی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح شرکت تولید و پرورش دام سبک در شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین برنامه های بنیاد شهید در خدمت رسانی به مردم و خانواده معظم شاهد و ایثارگر ، ورود به عرصه تولید است و افتتاح این مجتمع با این هدف صورت گرفته است.

وی افزود: پروژه های اقتصادی بنیاد شهید به آحاد جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعلق دارد تا خدمت رسانی به مردم و نظام ارتقاء پیدا کند.

شهیدی با اشاره به فعالیت سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید گفت: فعالیت های این سازمان در راستای کمک به اقتصاد کشور و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و توانسته تا بخشی از نیازهای خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برطرف و فرصت های شغلی پایداری را ایجاد کند.

مرکز اصلاح نژاد و تکثیر هسته موادژنتیکی گوسفند و بز امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ورامین افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز