خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه بنکداران در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش ۸ درصدی قیمت برنج ایرانی در بازار/ نیازی به واردات حبوبات نداریم/ روغن ۹درصد گران شده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۰۶۱

رییس اتحادیه بنکداران گفت: برنج پر محصول ایرانی حدود ۸ درصد افزایش قیمت داشته اما برنج وارداتی به دلیل تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی با کاهش قیمت مواجه بوده است.

آقاطاهر رییس اتحادیه بنکداران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایلنا، در خصوص میزان موجودی انبار برنج برای ماه رمضان اظهار کرد: در عمده فروشی‌ها ما برای ماه رمضان هیچ کمبودی نداریم. برنج وارداتی به میزان مورد نیاز وارد شده و برنج ایرانی مرغوب در انبارهای شمال موجود است.

وی در رابطه با افزایش قیمت برنج نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: مقداری افزایش قیمت را در این محصول داشتیم اما قیمت دقیقی نمی‌توان گفت چرا که میزان آن با توجه به تناژ و کیفیت متغیر است، اما قیمت برنج پر محصول حدود ۸ درصد افزایش داشته است.

آقاطاهر تاکید کرد: هیچ مشکلی در تامین برنج نداریم و قیمت برنج خارجی هم با پرداخت دلار ۴۲۰۰ تومانی به واردکنندگان درحال کاهش است.

رییس اتحادیه بنکداران با اشاره به قیمت حبوبات تصریح کرد: قیمت حبوبات هم به جز لوبیا چیتی کاهش داشته است و به اندازه کافی حبوبات در انبارها و کارخانه‌ها وجود دارد. ما با این وجود نیازی به واردات این محصول به کشور هم نداریم.

وی گفت: قیمت روغن ۹درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز