خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کبابی و حلیم در گفت‌وگو با ایلنا:

آش و حلیم به قیمت سال قبل عرضه می‌شود/ هر کیلو حلیم با مخلفات 15 هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۱۴

رئیس اتحادیه کبابی و حلیم گفت: واحدهای صنفی ما موظف هستند که امسال هم با قیمت سال گذشته آش و حلیم را در شب‌های ماه رمضان عرضه کنند.

حسین محمدی رئیس اتحادیه کبابی و حلیم در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت آش و حلیم در شب‌های ماه رمضان اظهار کرد:  قیمت هر کیلو حلیم با مخلفات ۱۵ هزار تومان و حلیم ساده ۱۴ هزار تومان است. آش شله قلمکار هم ۵۰۰۰تومان و آش رشته 7هزار تومان است.

وی با اشاره به لزوم خرید از واحدهای مجاز فروش آش و حلیم خاطرنشان کرد: با وجود خنک بودن هوا در ماه رمضان امسال مشکل گرما و تاخیر در ساعات را نداریم و عرضه آش و حلیم از بعدازظهر تا سحر در نمایندگی‌های صنف آش و حلیم، کبابی‌ها و غذاخوری‌های مجاز صورت خواهد گرفت اما برخی از افراد که از اطراف شهر به تهران می‌آیند به صورت غیر مجاز مبادرت به فروش آش و حلیم می‌کنند.

محمدی افزود: واحدهای صنفی ما با بنرهای متحدالشکل در سطح شهر هستند که مجوز وزارت صنعت و اتحادیه را دارند لذا ما از مردم می‌خواهیم تا از واحدهای مجاز خرید کنند.

رئیس اتحادیه کبابی و حلیم در رابطه با افزایش قیمت آش و حلیم نسبت به سال گذشته گفت: از آنجایی که قیمت اقلام مورد نیاز ما بالا نرفته است واحدهای صنفی ما موظف هستند که امسال هم با قیمت سال گذشته آش و حلیم را در شب‌های ماه رمضان عرضه کنند.                                        

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز