خبرگزاری کار ایران

توسعه همکاری‌های سازمان دامپزشکی کشور با OIE

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۵۸۴

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رییس سازمان جهانی بهداشت دام قرار شد تا در حوزه‌های مختلف بهداشت و مدیریت بیماری‌ها دام، طیور و آبزیان از همکاری و کمک این سازمان بهره بیشتری ببریم.

به گزارش ایلنا، علیرضا رفیعی پور امروز در جلسه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در دیدار با رییس سازمان  OIE،گفت: در خصوص اعزام کارشناسان سازمان جهانی بهداشت دام برای آنالیز و بررسی صنعت طیور ایران راهکارهایی ارائه شد، همچنین در خصوص اعزام تیم مذکور جهت کمک به پروژه بیوبانک سازمان دامپزشکی کشور مذاکراتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این بر اساس گفتگوهای به عمل آمده درخواست شد تا سازمان جهانی بهداشت دام به منظور اخذ سویه‌های لازم واکسن و نیز تست‌های تشخیصی به سازمان دامپزشکی کشور کمک کند، همچنین در خصوص آموزش و بروزرسانی دانش همکاران سازمان دامپزشکی کشور در آزمایشگاه‌های OIE  نیز گفتگوهایی صورت گرفت.

وی با بیان این که در این دیدار از رییس سازمان جهانی بهداشت دام  جهت بازدید از ایران و شرکت در روز ملی دامپزشکی دعوت به عمل آمد، عنوان کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته رییس سازمان جهانی بهداشت دام از پیشنهاد ایران استقبال و خواستار همکاری بیشتری با سازمان  دامپزشکی کشور شد.

بر اساس این گزارش، در روز سوم از برگزاری مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام رییس سازمان دامپزشکی کشور علاوه بر دیدار با  رییس سازمان جهانی بهداشت دام با هیات قزاقستانی دیدار داشت و در خصوص همکاری‌های بهداشتی در جهت صادرات تلیسه از ایران به قزاقستان مذاکراتی صورت گرفت علاوه بر این در همین روز رئیس سازمان دامپزشکی کشور با هیئت هندی نیز دیدار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز