خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کانون صنایع غذایی به ایلنا خبر داد:

قیمت آرد به نرخ قبل باز می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۹۷۸

رئیس هیئت مدیره کانون صنایع غذایی گفت: وزارت کشاورزی بدون هماهنگی با این کمیته، قیمت گندم را افزایش داد در حالی که به نظر کمیته زمان افزایش قیمت مناسب نبوده است ضمن آنکه وزارت صنعت، سازمان حمایت ، وزارت کشور و دستگاه نظارتی نیز مخالف این موضوع هستند.

محمد رضا مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به جلسه شب گذشته کمیته تنظیم گندم،آرد و نان و افزایش قیمت آرد گفت: در جلسه دیشب این کمیته مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی دوباره قیمت گندم را به نرخ قبلی بازگرداند. در واقع علت اصلی افزایش قیمت آرد همین افزایش قیمت گندم بود.

 هیئت مدیره کانون صنایع غذایی ادامه داد: وزارت کشاورزی بدون هماهنگی با این کمیته، قیمت گندم را افزایش داد در حالی که به نظر کمیته زمان افزایش قیمت مناسب نبوده است ضمن آنکه وزارت صنعت، سازمان حمایت ، وزارت کشور و دستگاه نظارتی نیز مخالف این موضوع هستند.

وی گفت: در واقع این کار بدون هیچ کار کارشناسی و مطالعاتی بوده و این تصمیم یک جانبه سبب شده که کارخانه های آرد به مدت 4-5 روز از فروش آرد خودداری کردند تا وضعیت مشخص شود.

مرتضوی تصریح کرد: بر اساس قول آقای شریعتمداری، قیمت‌ها از امروز به حالت قبل باز می‌گردد و حالا باید ببینیم آیا وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه با ما همکاری می کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز