خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا:

سوخت‌رسانی در کشور روال عادی دارد/ تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۵۲۳

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره شایعه تعطیلی یکی از جایگاه‌های شرق تهران بیان کرد: هیچ جایگاهی در سطح شهر تهران نداریم که به خاطر نرسیدن سوخت تعطیل شده باشد و بنده این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اعلام اینکه وضعیت سوخت رسانی در کل کشور روال عادی خود را طی می‌کند، اظهار داشت: بحث اعتصاب کامیونداران کاملا صنفی بوده و  هیچ ربطی به بحث سوخت رسانی نداشته و خللی در روند عرضه سوخت در کشور ایجاد نشده است.

وی افزود: بحث اعتراض صنفی کامیونداران با برطرف شدن مشکل بیمه و کرایه حمل حل شده است و هم‌اینک مشکل سوخت رسانی در یزد، شیراز و اصفهان که در دو روز گذشته به مشکل برخورده بودند نیز رفع شده  و عملیات سوخت رسانی طبق روال همیشه در حال انجام است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین با اشاره به وضعیت سوخت رسانی در تهران خاطرنشان کرد: سوخت‌رسانی در تهران به هیچ وجه مشکلی ندارد.

وی درباره شایعه تعطیلی یکی از جایگاه‌های شرق تهران نیز بیان کرد: هیچ جایگاهی در سطح شهر تهران نداریم که به خاطر نرسیدن سوخت تعطیل شده باشد و بنده این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم، تراکنش و نقل و انتقالات نیز دلیل این مدعا است، در مورد جایگاه شماره 124 شرق تهران هم که شایعه تعطیلی آن عنوان شده بود، روز گذشته دو محموله سوخت ارسال شد و اکنون جایگاه کاملا برقرار است.

وی یادآور شد: طی روز گذشته و  روز قبل از آن به ترتیب 17 و 18 میلیون لیتر بنزین به جایگاه‌های تهران ارسال شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز