خبرگزاری کار ایران

معامله ۳۵ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۶۰

تعداد ۳۵ میلیارد و ۶۶۳ میلیون سهم و حق‌تقدم از ابتدای سال تاکنون در مدت ۳۹ روز معاملاتی، مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش ایلنا ؛از ابتدای تاکنون در مدت ۳۹روز معاملاتی، تعداد ۳۵میلیارد و ۶۶۳میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۹۹هزار و ۲۶۰میلیارد ریال در یک میلیون و ۸۵۹ هزار و ۷۹دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۲میلیارد و ۶۹۳میلیون سهم به ارزش ۴۴هزار و ۵۸۴میلیارد ریال در ۸۴۳هزار و ۴۲۸نوبت در بازار اول؛ ۱۲میلیارد و ۳۴۳میلیون سهم به ارزش ۳۰هزار و ۹۰۱میلیارد ریال در ۹۸۱هزار و ۵۲۸نوبت در بازار دوم؛ ۱۸میلیون سهم به ارزش ۱۷هزار و ۵۵۸میلیارد ریال در ۵۲۰۲نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰۰هزار سهم به ارزش ۱۰میلیارد ریال در ۳۹۰نوبت در بازار مشتقه و ۶۰۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۶هزار و ۲۰۶میلیارد ریال در ۲۸هزار و ۵۳۱نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۵هزار و ۴۴۵واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۸۴۵واحدی و کاهش ۰.۹درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵۲واحد افت و شاخص بازار دوم با ۴۱۴۷واحد کاهش مواجه شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز