خبرگزاری کار ایران

صعود نماگرهای تالار شیشه‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۸۱۸

معاملات بازار سهام روز جاری با رشد ۳۴۹ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغییر به ۹۵ هزار و ۷۹۴ واحد به پایان رسید تا موج صعودی تالار شیشه ای همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا؛ نگاهی به آمارهای خرید و فروش سهام نشان می دهد اکثر نماگرهای اصلی بورس با افزایش مواجه شدند و در کنار آن ارزش بازار نیز به ۳۷۴ هزار و ۹ میلیارد تومان رسید که اندکی افزایش را نشان می دهد.

تحرک شاخص های اصلی

در همین بستر و بر اساس آمارهای معاملاتی، شاخص های بورس روز جاری با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۳۴۹ واحد رشد معادل ۰.۳۷ درصد به ۹۵ هزار ۷۹۴ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۰۸ واحد افزایش معادل ۰.۳۷ درصد به ۲۹ هزار ۷۸۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۳۵ واحد رشد معادل ۰.۲۱  درصد به ۱۷ هزار و ۳۷۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۳۵ واحد افزایش، معادل ۰.۲۱ درصد به ۱۲ هزار و ۷۴۶ واحد، شاخص آزاد شناور با ۶۲۶ واحد رشد، معادل ۰.۶۱ درصد به ۱۰۲ هزار و ۵۵۷ واحد، شاخص بازار اول با ۴۵۹ واحد صعود معادل ۰.۶۸ درصد به ۶۸ هزار و ۴۳۱ واحد و شاخص بازار دوم با (۳۹۴) واحد کاهش معادل (۰.۲۰) درصد، به ۲۰۱ هزار و ۹۴۴ واحد رسید.

تاثیر نمادها

از سویی دیگر امروز ۶ نماد «فولاد با ۲۱۳ واحد، کگل با ۱۴۷ واحد، فملی با ۹۲ واحد، کچاد با ۹۱ واحد، وامید با ۷۶ واحد و فخوز با ۶۹ واحد» بیشترین تاثیر مثبت و تنها نماد «شبندر با (۱۲۶) واحد» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نوسان شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، روز جاری شاخص های صنایع تالار شیشه ای با اندکی نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «کانه فلزی با ۷۶۶ واحد صعود معادل ۳.۵۱ درصد به ۲۲ هزار و ۶۰۸ واحد، لاستیک با ۴۳۹ واحد افزایش معادل ۲.۷۰ درصد به ۱۶ هزار و ۷۰۲ واحد، فلزات اساسی با ۱۶۲۵ واحد صعود معادل ۲.۶۸ درصد به ۶۲ هزار و ۳۶۹ واحد، محصولات کاغذ با ۲۳۳ واحد افزایش معادل ۲.۲۷ درصد به ۱۰ هزار و ۵۲۶ واحد، سایر مالی با ۴۶ واحد رشد، معادل ۲.۱۴ درصد به ۲ هزار و ۲۲۵ واحد، زراعت با (۱۱۰) واحد کاهش معادل (۲) درصد به ۴ هزار و ۸۵۰ واحد، فرآورده نفتی با (۱۰۸۹۶) واحد ریزش معادل (۳.۰۳) درصد به ۳۴۹ هزار و ۶۰ واحد رسید.

بیشترین کاهش قیمت

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند: قیمت سهام نمادهای «کفرا، قشرین، فمراد، شپترو، وامید، خمحور و دکیمی» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «فایرا، خزامیا، فلامی، رتاپ، وآتی، شبندر و کهرام» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

در پایان معاملات امروز بورس، در ۷۴ هزار و ۷۴ نوبت معاملاتی، دو میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۹۷ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار نیز به ۳۷۴ هزار و ۹ میلیارد تومان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز