خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی‌حرفه‌ای جهت آموزش ۵۰ هزار نیروی پیمانکاری

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۲۰۵

تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی‌حرفه‌ای کشور با هدف ایجاد نظام جامع آموزش تخصصی نیروهای شاغل شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت گاز با حضور حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و سلیمان پاک‌سرشت معاون وزیر رفاه و تامین اجتماعی امضا شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حمیدرضاعراقی در این مراسم با اشاره به اینکه با امضای این تفاهم‌نامه توانمندسازی پیمانکاران شرکت گاز آغاز می‌شود اظهار داشت: به دلیل تغییر سیاست‌های شرکت گاز و بحث برون‌سپاری و خصوصی‌سازی و همچنین با توجه به اینکه دولت امکان بزرگ شدن و گسترده شدن را ندارد بر اساس فرمایش رهبری و برنامه‌های پنجم و ششم باید کارها به بخش خصوصی واگذار شود و از طرفی شرکت گاز به دلیل حساسیت بالا باید برای سرویس‌دهی استانداردهای صددرصد را رعایت کند چرا که شرکتی فوق‌العاده خطرناک و با مردم و انفجار سروکار دارد.

وی ادامه داد: استانداردهای قابل اجرا در شرکت ملی گاز از حد معمولی بالاتر است و امروز که گاز تولید می‌شود بلافاصله باید مصرف شود بنابراین استانداردها باید صددرصد رعایت شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های ما در بحث خصوصی‌سازی آموزش کارکنان و پیمانکاران بوده است، تصریح کرد: با این تفاهم‌نامه با کمک سازمان فنی‌وحرفه‌ای آموزش ۵۰ هزار نفر از کارکنان را جهت رسیدن به استانداردهای لازم آغاز می‌کنیم.

وی یادآور شد: سرویس دهی مطلوب و حرکت از کمیت به کیفیت از سال‌های گذشته مدنظر ما بوده است که ابتدایی‌ترین راه توانمندسازی کارکنان است که در این مسیر از قابیلت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای استفاده می‌کنیم.

عراقی با بینا اینکه شرکت گاز پرریسک و پرخطر و نگران کننده است، گفت: با اجرایی شدن آموزش پیمانکاران برای اهداف برون سپاری وقتی اطمینان حاصل می‌کنیم نیروهایی که توان اجرای این تخصص ها را دارند بکار گرفته می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز