خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره سازمان بورس:

محدودیت‌های مالی در لیگ ستارگان امسال کمتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۸۵

عضو هیئت مدیره سازمان بورس و معاون نظارت بر نهادهای مالی گفت: کسانی که قصد فعالیت در بازار سرمایه را دارند باید ریسک‌ها را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سعید فلاح‌پور در نشست خبری لیگ ستارگان بورس ایران گفت: لیگ ستارگان که از سال گذشته آغاز شد فرصت بسیار خوبی برای فرهنگ‌سازی است. یکی از خصوصیات بازار سرمایه این است که به افراد کمک می کند در کنار شغل خود، در بازار سرمایه نیز فعالیت کرده و کسب درآمد کنند. لیگ ستارگان فرصتی برای معرفی بازار سرمایه است.

عضو هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: این لیگ یک لیگ دانشجویی است. می‌توان به کشف استعدادها پرداخت و نهادهای مالی می‌توانند از این نهادها استفاده کنند. سال گذشته نیز 15 نفر از افراد برتر لیگ ستارگان به استخدام نهادهای مالی بازار سرمایه درآمدند.

فلاح‌پور  با اشاره به تجربه سال گذشته لیگ ستارگان گفت: امسال تغییراتی در لیگ ستارگان به وجود آمد. از جمله این که زمان آن از یکماه به دو ماه افزایش یافت. همچنین پارسال فقط دانشگاه‌های شهر تهران در لیگ حضور داشتند اما امسال به صورت کشوری برگزار می‌شود.

معاون نظارت بر نهادهای مالی ادامه داد: در لیگ امسال تلاش می‌کنیم محدودیت های معاملاتی را کمتر کنیم. در این دوره هر تیم شامل 5 نفر است و سرپرست هر تیم باید عضو هیئت علمی آن دانشگاه باشد.

وی تاکید کرد: لیگ ستارگان در فرهنگ‌سازی نقش دارد و یکی از ابزارهای ما برای معرفی بازار سرمایه است. البته مقوله فرهنگ سازی شامل موارد دیگری از جمله کلاس‌های آموزشی، کتاب، تیزر و ... هم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز