خبرگزاری کار ایران

رشد دسته جمعی نرخ انواع ارز/ دلار ۴۲۲۳ تومان

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۰۲۱

بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۳ ارز از جمله دلار، یورو، و پوند افزایش، ۵ ارز کاهش و یک ارز نیز ثابت ماند.

به گزارش ایلنا و براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه بیست و یکم خرداد ماه) با ۲۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۲۳۰ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۷۹ ریال رشد نسبت به روز یکشنبه ۵۶ هزار و ۶۲۹ریال و هر یورو نیز با ۱۵۹ ریال افزایش نسبت به روز قبل ۴۹ هزار و ۷۹۸ریال ارزش‌گذاری شد.

براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۸۴۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۵۲ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۴۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۸۵ ریال، روپیه هند ۶۲۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۹۹ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۷۷۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۴۷۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۹۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۸۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۸۳۰ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۵۶۸ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۳۲ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۴۵۵ ریال، روبل روسیه ۶۷۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۶۰۲ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۵۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۱۲۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۶۲ ریال، دینار بحرین ۱۱۲ هزار و ۳۱۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۵۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۵۷ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۹۱۷ ریال تعیین شد.

این گزارش می افزاید : نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۳۹ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۲۳۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۹۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۸۸۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۸۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۳۵۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۶۷۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۱۶۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۸۲۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۶۳ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۲۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز