خبرگزاری کار ایران

بزرگترین رویداد بین‌المللی صنایع کشاورزی و غذایی درآستانه برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۸۵

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته «ایران آگروفود 2018» که بزرگترین نمایشگاه کشاورزی و غذایی منطقه محسوب می شود، از هشتم تا یازدهم تیرماه با حضور بیش از هزار و300 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 31 کشورجهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه بیش از 760 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 460 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها حضور داشته و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

لادن ملکی مدیر ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، و مواد غذایی«ایران آگروفود» گفت: با توجه به نامگذاری امسال (حمایت از کالای ایرانی) برنامه‌ریزی کردیم تا شرکت‌های داخلی در اولویت قرار داشته باشند و بر این اساس در این نمایشگاه حضور شرکتهای داخلی تقریبا دو برابر شرکتهای خارجی خواهد بود.
وی حمایت از تولیدات داخلی را یکی از مهمترین اهداف برگزاری « ایران آگروفود 2018 » بیان کرد و افزود: معرفی توانمندی و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت،آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان دیگر اهداف برگزاری این نمیشگاه است.
 
مدیر ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، و مواد غذایی«ایران آگروفود» خاطر نشان کرد: در نمایشگاه امسال و در کنار شرکت های داخلی 31 کشور اسپانیا، اسلواکی، اطریش، امارات متحده عربی، اندونزی، انگلیس، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلژیک، بلغارستان، پاکستان، تایلند، تایوان، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، سری لانکا، سوئیس، فرانسه، کانادا، کره جنوبی، کنیا، گرجستان، لهستان، لیتوانی، هلند، هند و یونان نیزحضور دارند.
خانم ملکی اضافه کرد: اهمیت نمایشگاه صنایع کشاورزی و غذایی تهران موجب شده تا تعداد زیادی از کشورها بصورت پاویون های رسمی کشوری و گروهی حضور یابند، بر این اساس 13 کشور اسپانیا، اطریش، ایتالیا، آلمان، برزیل، تایلند، ترکیه، چین ، دانمارک، فرانسه، لهستان، هلند و هند بصورت پاویون‌های رسمی در نمایشگاه امسال مشارکت دارند.
وی در ادامه گفت: همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته «ایران آگروفود 2018» چندین همایش و کنفرانس تخصصی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت غذا و کشاورزی برگزار می شود. 
 
این نمایشگاه از 8 تا 11 تیر ماه در فضایی به مساحت بیش از هفتاد و پنج هزار مترمربع در 25 سالن محل دائمی نمایشگاه های بین ‌المللی تهران و همچنین فضای باز نمایشگاهی برپا می‌شود و طی این مدت هر روز از ساعت 10 تا 18 آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز