خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه شد؛

گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور برای مقابله با بحران ‌کم‌آبی

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۵۷

معاون فنی،‌ امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط سازمان برای گذر از بحران‌ کم‌آبی را ارائه کرد.

به گزارش‌ ایلنا،‌ روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، حمیدرضا عدل در در پنجاه و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به تخصیص ۹۵ درصدی اعتبارات فصل منابع آب درسه ماهه اول سال ۱۳۹۷ گفت: در این گزارش مهم‌ترین جهت‌گیری‌ها و اولویت‌بندی بودجه‌ای طرح‌ها و پروژه‌های تأمین آب شرب و آب کشاورزی  مورد توجه قرار گرفته‌ است.

براساس این گزارش،‌ متوسط تخصیص طرح‌های آبرسانی ۱۰۷ درصد، طرح‌های سدسازی ۹۲ درصد و بقیه طرح‌ها بین ۸۲ تا۹۰ درصد بوده است. در بخش آبرسانی روستایی نیز تخصیص اعتبار درحدود ۸۰ درصد بوده است.

همچنین در این جلسه براساس گزارش سازمان برنامه و بودجه مقرر شد پس از تصویب هیات‌وزیران مبلغ ۱۰هزار میلیارد ریال از محل منابع ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت و ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران بابت تامین آب اضطراری شهرها و روستاهای دارای تنش آبی در اختیار دستگا‌ه‌ها و استان‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز