خبرگزاری کار ایران

در مجمع سال مالی ۱۳۹۶ شرکت ایرانول اعلام شد:

رکوردشکنی ایرانول در تولید ، فروش و صادرات روغن موتور و تقسیم سود 2000 میلیارد ریالی

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۱۶۴

مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به 29اسفند ماه 1396 شرکت نفت ایرانول با حضور بیش از 98درصد سهامداران چهارشنبه بیست و سوم خرداد ماه در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شرکت نفت ایرانول با شناسایی به موقع ریسک‌های شرکت ، سیستم اقتصادی و بازار تولید روانکار و با پیاده سازی برنامه استراتژیک خود توانست یکی از بهترین مجامع خود در سالهای اخیر را برگزار کند و موفق گردید لبخند رضایت و شادی را بر لبان سهامداران خرد و کلان خود بنشاند.

 این مجمع که به ریاست آقای خالق و نظارت آقایان دیانت و جاوید برگزار شد علاوه بر تصویب صورت های مالی با توجه به گزارش عملکرد مدیر عامل شرکت با ثبت رکوردشکنی ایرانول در تولید ، فروش و صادرات روغن موتور همراه با رشد سهم بازار و بالاترین رشد سود عملیاتی به میزان 28 درصد ، فروش 20 درصد و افزایش 7 درصدی سود خالص سال نسبت به سال قبل از مبلغ 1978 میلیارد ریال در سال 95 به مبلغ 2121 میلیارد ریال در سال 96 که ناشی از افزایش اساسی در فروش و سود عملیاتی ، کاهش هزینه های فروش ، اداری و عمومی و تغییر در سیاست های فروش شرکت از اعتباری به نقدی میباشد، موجب  تحقق  EPS هر سهم به مبلغ 1061 ریال گردید و مصوب شد از مبلغ 2121 میلیارد ریال سود تحقق یافته (به ازای هر سهم 1061 ریال) مبلغ 2000 میلیارد ریال و به ازای هر سهم 1000 ریال معادل 94 درصد از سود تحقق یافته بین سهامداران تقسیم شود .

همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت و موسسه حسابرسی هشیار بهمند به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال 1397 انتخاب شدند. مجمع ایرانول که با استقبال بی نظیر سهامداران برگزار شد ، پس از طرح سوالات درخصوص عملکرد شرکت و پاسخ اعضای هیات مدیره ، با تقدیر سهامداران از عملکرد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز