خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن در جمع خبرنگاران:

امضای تفاهم‌نامه 80 میلیون دلاری با شرکت ریلی سوئیسی

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۳۹۴

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن از امضای تفاهم‌نامه با شرکت ریلی سوئیسی برای پروژه‌های بازسازی و خرید ماشین آلات ریلی به ارزش 20 تا 80 میلیون یورو خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و تجهیزات وابسته تفاهم‌نامه‌ پروژه‌های بازسازی و تعمیر اساسی دو دستگاه سرندبالاست و 6 تا 9 ماشین زیرکوب و تدارک 21 دستگاه ماشین آ‌لات خطی بین ایران و یک شرکت سوئیسی منعقد شد.

مازیار یزدانی معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن در جمع خبرنگاران درباره عقد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: ارزش این تفاهم‌نامه 20 میلیون یورو است که در فازهای بعدی تا 80 میلیون یورو افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مناقصه 21 دستگاه در شبکه ریلی در حال برگزاری است که شرکت ماتیزا که یک شرکت سوئیسی ا ست موافقت کرده در این مناقصه با تامین مالی شرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه با انجام این پروژه انقلابی در شبکه ریلی رخ می‌دهد گفت: تولیدکنندگان این ماشین‌آلات در دنیا به صورت انحصاری کار می‌کنند و برای توسعه خط استفاده می‌شوند.

یزدانی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در مرحله اول 20 میلیون یورو و مکاتبات انجام شده تا سقف 80 میلیون یورو در کشور ما هزینه کنند.

همچنین در ادامه ترانز مسرلی نماینده شرکت ماتیزا در جمع خبرنگاران در باره شرایط جدید ایران و اعمال برخی تحریم‌ها گفت: کشور سوئیس از صدها سال گذشته کشور بیطرف از نظر سیاست‌های جهانی بوده و ما همچنان تصمیم گرفتیم در این موضوعات بی‌طرف بمانیم.

وی با اشاره به جزئیات تفاهم‌نامه ا نجام شده اظهار داشت: توافقات ما دارای چهار قسمت است که فاز اول بازسازی دو دستگاه سرندبالاست است قسمت‌های بعدی شامل فروش شش تا 9 دستگاه زیرکوب، فروش تجهیزات جدید برای مناقصه و ساخت مرکز تامین و نگهداری آموزش پرسنل ایرانی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز