خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو در گفت‌وگو با ایلنا:

5 مغازه دچار حریق و 2 میلیارد خسارت وارد شده است/ اجبار به عقب‌نشینی دلیل خودداری واحدها از نوسازی/ فقط یک مغازه بیمه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۱۲

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو گفت: بیشتر سیم‌کشی‌ها و ساختما‌ن‌های این منطقه قدیمی است و اگر بخواهیم به طور تقریبی حساب کنیم هر مغازه 300 تا 400 میلیون جنس داشته که تمام آن سوخته است.

علی اکبر بخشی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درخصوص حادثه آتش‌سوزی شب گذشته و میزان خسارت وارد شده به آن گفت: متاسفانه به دلیل بافت قدیمی این منطقه و اینکه تمام مغازه‌ها و ساختمان‌ها در صورت بازسازی و هرگونه کار ساختمانی باید عقب‌نشینی داشته باشند مالکان این واحدهای صنفی از هرگونه اقدام به نوسازی و یا بازسازی واحدهای خود خودداری می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات یدکی ادامه داد: بر همین اساس بیشتر سیم‌کشی‌ها و ساختما‌ن‌های این منطقه قدیمی است. مغازه‌هایی که شب گذشته نیز دچار حریق شده‌اند از فروشندگان فیلتر سبک و روغن بوده‌اند که هر دو این مواد اشتغالزا هستند.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی از یک واحد نیمه فعال فروش لاستیک شروع شده که تاکنون علت آن مشخص نشده است. اما پس از وسعت آتش از این مغازه پنج مغازه دیگر نیز دچار حریق شده‌اند که متاسفانه به غیر از یک واحد آن بقیه بیمه نبوده‌اند و اگر بخواهیم به طور تقریبی حساب کنیم هر مغازه 300 تا 400 میلیون جنس داشته که تمام آن سوخته است.

وی ادامه داد: امروز صبح نیز سقف دو مغازه لاستیک‌فروشی دیگر بر اثر نم و فشار آبی که روز گذشته برای اطفای حریق به وجود آمده بود ریزش کرده اما سایر مغازه‌های اطراف اکنون با وصل شدن برق فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز