خبرگزاری کار ایران

محمدولی در گفت‌وگو با ایلنا:

اعیاد اسلامی هم تاثیری در بازار فروش طلا نداشت/ هجوم مردم برای خرید سکه هیچ ربطی به بازار طلا ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۴۷۷

رئیس سابق اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا گفت: با وجود مناسبت‌های مختلف و اعیاد اسلامی هنوز هیچ تحرکی در بازار دیده نمی‌شود.

عبادالله محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص وضعیت این بازار گفت: همچنان بازار فروش طلا راکد است و حتی با وجود مناسبت‌های مختلف و اعیاد اسلامی هنوز هیچ تحرکی در بازار دیده نمی‌شود.

رئیس سابق اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا در خصوص بالا رفتن قیمت طلا گفت: شاید طلا یکی از معدود کالاهایی باشد که قیمت آن بیشتر تحت تاثیر عوامل خارجی است تا داخلی و متاسفانه در چند روز اخیر کمپینی درست شده که بر مبنای کار غیرکارشناسی مردم را دعوت به نخریدن طلا می‌کند.

وی ادامه داد: ما برای اسطوره‌های خود احترام قائل هستیم اما نباید به هر کسی اجازه داد در خصوص کاری که در آن تخصص ندارد، اظهار نظر کند.

محمدولی تصریح کرد: اینکه مردم را تشویق به نخریدن طلا کنیم بیشتر به فعالان داخلی این صنف ضربه می‌زنیم. سوالی که من اینجا دارم این است که مگر تا پیش از این مردم طلا می‌خریدند که حالا برای نخریدن آن کمپین درست کردند.

وی گفت: تعداد مغازه‌هایی که در دو سال گذشته در نقاط مختلف کشور به دلیل رکود تعطیل شده است درستی صحبت من را تایید می‌کنند.

محمدولی اظهار داشت: اینکه مردم برای حفظ ارزش دارائی خود به سمت بازار سکه هجوم برده‌اند مقوله‌ای جدا است که هیچ ربطی به بازار طلا ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز