خبرگزاری کار ایران

تاکنون و در راستای تامین رفاه دریانوردان NITC صورت گرفت؛

تجهیز نیمی از ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران به اینترنت پرسرعت

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۳۸۷

به گفته مسئول اجرایی پروژه V-SATشرکت ملی نفتکش ایران در راستای تامین رفاه دریانوردان ناوگان، تاکنون 22 فروند از کشتی‎های این شرکت به اینترنت پرسرعت مجهز شده است.

به گزارش ایلنا، مسئول اجرایی پروژه V-SAT شرکت ملی نفتکش ایران در مدیریت امور فنی و عملیات ناوگان با بیان‎ اینکه از زمان اجرای پروژه تجهیز کشتی‎های ناوگان این شرکت به اینترنت پرسرعت حدود 7 ماه سپری شده است، گفت: تاکنون 22 فروند از کشتی‎های این شرکت به این سیستم مجهز شده‎اند و 5 فروند دیگر نیز در دست اقدام و نصب است.

خسرو تمدنی، روز جهانی دریانورد را به دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران تبریک گفت و درباره زمان اتمام فاز نهایی و تجهیز تمامی کشتی‎های ناوگان به اینترنت پرسرعت به مارین تایمز گفت: بر اساس منویات هیئت مدیره و دستور مدیریت عامل شرکت، تلاش می‎شود تا تمامی ناوگان، با لحاظ فاکتورهای فنی و ایمنی مربوط به مراحل نصب، در اسرع وقت تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت قرار گیرند.

مسئول اجرای پروژه V-SAT شرکت ملی نفتکش ایران تاکید کرد: براین اساس و طبق هدف‎گذاری و برنامه‌ریزی صورت گرفته انتظار داریم تا این پروژه، قبل از پایان سال 2018 میلادی تکمیل تا علاوه بر ارتقای خدمات مخابراتی ناوگان، تمامی پرسنل دریایی ما بتوانند از مزایای آن بهره‎مند شوند.

وی در مورد کیفیت و سرعت اینترنت کشتی‎ها نیز گفت: با تامین سرویس اینترنت پرسرعت بر روی کشتی، امکان ارسال و دریافت بی‌واسطه ایمیل‎های شخصی، استفاده از اپلیکیشن‎های ارتباطی همچون واتس آپ و همچنین امکان وب‎گردی برای پرسنل فراهم شده است ضمن اینکه این سیستم تسهیل‎کننده مکاتبات اداری فی مابین ناوگان و خشکی نیز است.

تمدنی گفت: در جانمایی مکان‎های دارای اینترنت در کشتی، تلاش شده تا علاوه بر تامین نیازهای فردی، موضوعاتی همچون تجمعات دوستانه در قسمت‌های رفاهی کشتی نیز منظور گردد تا خود به فرصتی جهت تشریک مساعی بیشتر و افزایش روحیه همکاری و همدلی تبدیل شود.

مسئول اجرای پروژه V-SAT شرکت ملی نفتکش ایران نیز با بیان اینکه بهره‎مندی از اینترنت در فضاهای رفاهی عمومی کشتی فراهم شده است، افزود: با توجه به مسیر تردد کشتی‎ها و اختلاف ساعات احتمالی بین کشتی و سرزمین مادری، محدودیتی در زمان استفاده از اینترنت ایجاد نشده تا پرسنل با فراغ بال و در زمان‎های مورد نیاز بتوانند با خانواده‎های خود ارتباطی موثر و مستمر داشته باشند.

تمدنی در مورد دیگر مزایای این سیستم هم اضافه کرد: با تامین دو خط تلفن اینترنتی بر روی هر کشتی با پیش شماره‎هایی غیراز پیش‎شماره‎های تلفن ماهواره‎ای اینمارست، این امکان برای خانواده‎های گرامی دریانوردان نیز فراهم شده تا بتوانند به سهولت و با صرف هزینه‎ای بسیار ناچیز، ارتباط مستمر با عزیزان خود بر روی ناوگان را، حفظ کنند.

وی با بیان اینکه از مهمترین اهداف مدیریت ارشد شرکت ملی نفتکش ایران در گام نخست اجرای این پروژه، ارتقای سطح روحی پرسنل و بهبود شاخص‎های انگیزشی در محیط کار بوده است، گفت: با توجه به بازخوردهای متعدد دریافتی از فرماندهان و سرمهندسان عزیز به عنوان مدیران حاضر بر روی کشتی، می‎توان اهداف فوق را تامین شده ، محسوب کرد.

مسئول اجرایی پروژه V-SAT شرکت ملی نفتکش ایران درباره اینکه آیا خدمات ارائه شده از نظر کیفیت و کمیت با سایر شرکت‎‎های کشتیرانی خارجی برابری می‎کند نیز اظهار داشت: یکی از نکات قابل توجه این پروژه که با عنایت  و توجه خاص مدیریت ارشد شرکت فراهم شده، تامین اینترنت پر سرعت برای تمامی پرسنل کشتی، در هر رده و سمت، بدون محدودیت از نظر استفاده حجمی و البته به صورت کاملا رایگان است.

وی با بیان اینکه شرکت ملی نفتکش ایران جز معدود شرکتهای کشتیرانی است که تا امروز ناوگان خود را به این سیستم مجهز کرده است افزود: براساس مطالعات میدانی، همان تعداد معدود از شرکتهای کشتیرانی یا اینترنت را یا حجم و پهنای باند محدودی در اختیار  پرسنل گذاشته‎اند و یا پرسنل می‎بایست هزینه استفاده از خدمات مورداشاره را شخصا پرداخت کنند اما همانطور که اشاره شد از مزایای فوق‎العاده این پروژه در شرکت ملی نفتکش ایران این است که اینترنت با حجم نامحدود و کاملا رایگان در اختیار پرسنل قرار گرفته است.

مسئول اجرایی پروژه V-SAT شرکت ملی نفتکش ایران در پایان بیان کرد: اجرای این پروژه در چنین ابعادی، نیازمند حمایت بی شائبه مدیریت ارشد شرکت و همکاری و همیاری تمامی همکاران امور فنی و عملیات ناوگان بوده و اجرای موفقیت‎آمیز آن، نه تنها نمونه‎ای کوچک از تلاش‎های این مجموعه در پیشبرد اهداف کلان شرکت است، بلکه بیانگر توجه ویژه مدیریت فنی و عملیات ناوگان به جایگاه والای پرسنل متخصص و متعهد دریایی نیز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز