خبرگزاری کار ایران

ایلنا بررسی کرد؛

کاهش ۲۹ درصدی آب خروجی از سدها/ میزان پرشدگی مخازن؛ ۷۲ درصد است

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۸۹۶

موجودی آب مخازن سدهای کشور در تاریخ 29 فروردین معادل 36.14 میلیاردمترمکعب بوده و نسبت به سال گذشته در تاریخ مشابه 8 درصد کاهش داشته است. درصد پرشدگی مخازن سدها نیز در این روز حدود 72 درصد است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حال حاضر تعداد سدهای مهم در حال بهره‌برداری کشور 193 سد است که ظرفیتی معادل 50.5 میلیارد مترمکعب دارند. مقادیر ورودی به سدها از ابتدای سال آبی تا تاریخ 29 فروردین سال جاری معادل 35.78 میلیارد متر مکعب است که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه 39 درصد کاهش داشته است. مقادیر خروجی نیز از ابتدای سال آبی تا تاریخ 22 فروردین معادل 28.27 میلیارد مترمکعب است که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه 29 درصد کاهش داشته است.

موجودی آب مخازن سدهای کشور در تاریخ 29 فروردین معادل 36.14 میلیارد مترمکعب بوده و نسبت به سال گذشته در تاریخ مشابه 8 درصد کاهش داشته است. درصد پرشدگی مخازن سدها نیز در این روز حدود 72 درصد است.

بنا بر این گزارش، موجودی مخازن کشور نسبت به هفته قبل از پایان فروردین 1340 میلیون متر مکعب افزایش داشته و تعداد سدهایی که بیش از 90 درصد پرشدگی دارند 68 سد و تعداد سدهایی که کمتر از 40 درصد پرشدگی دارند 22 سد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز