خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان:

افت تولید و تعدیل کارگران در کارخانه‌های استان البرز هنوز ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۹۴

چکیده: «تعدیل نیروی کار در قالب کاهش ساعات کاری، بازنشستگی و تمدید نشدن قرارداد کار بوده است. / تا پیش از بحران مالی سال گذشته شهرک‌های صنعتی استان البرز با حدود ۷۰ درصد ظرفیت اسمی خود فعالیت داشتند».

مسئول کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان البرز گفت: اکثر کارخانه‌های این استان به دلیل مشکل نقدینگی با ۳۰ درصد ظرفیت تولید فعالیت می‌کنند.

«علی اصلانی» در این باره به ایلنا گفت: تا پیش از بحران مالی سال گذشته شهرک‌های صنعتی استان البرز با حدود ۷۰ درصد ظرفیت اسمی خود فعالیت داشتند.

این مقام کارگری بابیان اینکه این وضعیت در واحدهای غذایی و قطعه سازی حاد‌تر است، ادامه داد: تعدیل فعالیت‌ واحدهای تولیدی بر فعالیت کارگران شاغل نیز تاثیر داشته است.

اصلانی با بیان اینکه تعدیل نیروی کار در قالب کاهش ساعات کاری، بازنشستگی و تمدید نشدن قرارداد کار بوده است، گفت: فقدان آمار دقیق مانع اطلاع رسانی و توجه به این مشکل بزرگ شده است.

مسئول کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان البرز تاکید کرد: چنانچه دولت در خصوص تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی اقدامی نکند، تعدیل‌های سال گذشته دوباره تکرار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز