خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در این شهر:

ساخت کارخانه سیمان خرم‌آباد متوقف شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۲۷

چکیده: «مسئولان با بهره‌برداری از این واحد تولیدی می‌توانند زمینه اشتغال مستقیم وغیر مستقیم تعداد زیادی از جوانان لرستانی را فراهم کنند.»

یک فعال کارگری در خرم‌آباد از توقف پروژه ساخت کارخانه سیمان در این شهر خبر داد و گفت: این پروژه عظیم عمرانی قرار بود زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان بومی را فراهم کند.

«پیمان نادرنیا» با بیان اینکه تلاش جدی برای راه‌اندازی این کارخانه صورت نگرفته است، اظهار داشت: به گفته مسئولان دولتی زمان بهره‌برداری این کارخانه سال ۹۲ است ولی هم اکنون این پروژه فقط کلنگ زنی شده و از ساخت کارخانه خبری نیست.

او با بیان اینکه مسئولان با بهره‌برداری از این واحد تولیدی می‌توانند زمینه اشتغال مستقیم وغیر مستقیم تعداد زیادی از جوانان لرستانی را فراهم کنند، افزود: از اجرای این پروژه فقط یک دیوار به عنوان حصار دور زمین ساخته شده است.

این فعال کارگری در خاتمه با بیان اینکه برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این کارخانه، نیاز است دولت تمام امکانات خود را برای ساخت این کارخانه به کار گیرد، افزود: با وجود آنکه بخش زیادی از سهام این کارخانه به عموم مردم پیش فروش شده است لازم است این واحد برای تولید و اشتغال تکمیل و آماده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز