خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر قزوین:

توزیع سبد کالا میان کارگران حداقل بگیر ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۰۰

از دولت به ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهیم علاوه بر توزیع سبد کالا در بین مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی، به کارگرانی که دستمزدشان کمتر از خط فقر است هم سبد کالا اختصاص دهد.

دبیر خانه کارگر قزوین با انتقاد از نحوه توزیع سبد کالا در سال گذشته، گسترش دایره شمول این حمایت‌های غیر نقدی به کارگرانی که دستمزدشان کمتر از خط فقر است را خواستار شد.

«عید علی کریمی» با بیان اینکه دولت در سال گذشته به تعداد زیادی از کارگران نیازمند سبد کالا اختصاص نداد، به ایلنا گفت: از دولت به ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهیم علاوه بر توزیع سبد کالا در بین مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی، به کارگرانی که دستمزدشان کمتر از خط فقر است هم سبد کالا اختصاص دهد.

او با بیان اینکه میزان در آمد کارگران حداقل بگیر ماهانه بیشتر از ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان نیست و ضرورت دارد دولت سبد کلا را در بین این قشر از جامعه توریع کند، افزود: کارگران و بازنشستگان حداقل بگیران جامعه هستند که باید در دریافت سبد کالا از سوی دولت دیده شوند.

این فعال کاری در پایان هدف دولت از توزیع سبد کالا را ایجاد امنیت غذایی برای اقشار کم در آمد جامعه دانست و اظهار کرد: هر روزه تعدادی از کارگران استان قزوین که کمتر از خط فقر حقوق دریافت می‌کنند با مراجعه به دفاتر نهادهای کارگری از عدم اختصاص سبد کالا گله‌ می کنند و خواستار دریافت آن در سال جدید هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز