خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

تدابیر دولت در حوزه تولید کارگشا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۸۱

خوشحالیم که در روزهای ابتدایی دولت یازدهم تصمیماتی در خصوص بخش صنعت گرفته می‌شود که بیش از همه موجبات افزایش انگیزه همه صنعتگران کوشا و فهیم کشورمان را فرآهم می آورد.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به دغدغه‌های موجود در حوزه تولید و انتظارات صنعتگران از مجموعه دولت، تصمیمات اخیر هیات دولت را در این بخش، موثر و کارگشا توصیف کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، رجبی با اشاره به سخنان، روحانی، در خصوص رکود تورمی حاکم بر اقتصاد کشورمان که در عمل عرصه را برای تولید و تجارت تنگ نموده است، گفت: تحرک در بخش تولید به تغییر این روند کمک شایان توجهی می‌نماید که البته خوشبختانه دولت یازدهم با نگاه ویژه درصدد رفع موانع پیش روی این حوزه است.

وی افزود: تامین مواد اولیه، واردات ماشین آلات صنعتی، مشکلات گمرکی، تامین اسناد اعتباری و…، از جمله موارد و موانع مطروحه از سوی تولید کنندگان طی چند ماه اخیر بوده که به عبارتی از سوی صنعتگران به عنوان تحریمات داخلی تعبیر می‌شده است.

رجبی تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده در هیات دولت با رویکرد رفع این موانع و ایجاد تسهیل در روند مطالباتی از این دست، طی روزهای آتی مسلما امیدواری‌ها و انژری مضاعفی را در میان تولیدکنندگان به‌وجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: خوشحالیم که در روزهای ابتدایی دولت یازدهم تصمیماتی در خصوص بخش صنعت گرفته می‌شود که بیش از همه موجبات افزایش انگیزه همه صنعتگران کوشا و فهیم کشورمان را فرآهم می‌آورد.

رجبی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات ملی که متوجه حوزه تولید و تجارت است به دقت از سوی هیات دولت در حال پیگیری است و در خصوص مشکلات درون استانی البرز نیز با تشکیل کمیته‌ای ویژه در سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال پایش دقیق اطلاعات لازم هستیم تا با جذب حداکثری نوع همکاری سایر بخش‌های مسئول در این حوزه به رفع موانع بپردازید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز