خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز:

سرپرست جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۲۹

اولویت نخست تقویت و ساماندهی شهرک‌های صنعتی موجود در استان باشد. / باید برای ارتقاء شاخص‌های تخصصی شرکت شهرک‌های البرز تلاش افزونتری شود. / همه بخش‌های عامل در موضوع تولید باید همسوتر از پیش عمل کنند.

ایلنا: طی مراسمی در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، افشار فتح اللهی به عنوان سرپرست جدید شرکت معارفه و عقیل احمدی تودیع شود.

به گزارش ایلنا در کرج، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استان البرز برگزار افشار فتح الهی سرپرست جدید این شرکت با تاکید بر کارکرد تخصصی شرکت شهرک‌های صنعی، شاخص ارزیابی عمکرد مجموعه را متوجه انجام وظیفه هر چه دقیق‌تر هر یک از پرسنل در حوزه کاری خود عنوان نمود.

وی اضافه کرد: امروز رونق اقصاد ما مستلزم یک حرکت جهادی است و قطعا با توجه به نگاه اولویت دار دولت جدید به رونق بخش تولید باید گفت که عدول و کم کاری در این عرصه جهادی نوعی خیانت محسوب می‌شود.

فتح الهی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همراهی و همدلی پرسنل مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان، امکان تحقق رضایتمندی حداکثری ارباب رجوعان، وزارت و سازمان متبوعه و سایر دستگاه‌های مسئول استانی در آینده نه چندان دور فرآهم آید.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به برخی مشکلات و معضلات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان البرز، تقویت و ساماندهی امور را در این شهرک‌ها به عنوان اولویت نخست دستور کار در شرکت شهرک‌های صنعتی استان توصیف نمود.

نایب رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خوشخبتانه دولت جدید با سیمایی تولید محور، صنعت را مورد توجه خود قرار داده و البته مجلس نیز با رای مثبت بالا به تیم اقتصادی این دولت شرایط را برای وصول این امکان فرآهم آورده است.

وی افزود: الحمدلله تیم اقتصادی دولت یازدهم کاملا منسجم است و باید همه متحد و در کنار هم به تحقق اهداف دولت کمک نماییم.

اکبریان در ادامه با اشاره به برخی فرصت طلبی‌ها در موضوع احداثشهرک‌های صنعتی و یا سایر امور در استان البرز تصریح کرد: باید در بحثایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در استان تجدید نظر شده و اصل بر ساماندهی شهرک‌های موجود گذارده شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی عقیل احمدی، مدیر عامل پیشین این شرکت؛ افشار فتح الهی را از جمله مدیران جوان و خلاقی توصیف کرد که از توان لازم برای بهبود شرایط موجود برخوردار بوده و خواهد توانست گام‌های موثری در مسیر تحقق اهداف مجموعه بردارد.

معاون عمرانی و محیط زیست سازمان شرکت شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این جلسه با انتقاد از بعضی ضعف‌هایی که متوجه عملکرد شرکت شهرک‌های استان طی یک سال گذشته بوده، این شرکت را یک دستگاه غیر سیاسی دانست که باید در راستای ارتقاء شاخص‌های تخصصی خود تلاش افزونتری نماید.

علی نقی قدس افزود: با وجود تمامی تلاش‌های صورت پذیرفته و اینکه البرز به عنوان استان تازه تاسیس هنوز با برخی ایده ال‌های کمی وکیفی فاصله دارد؛ باید تاکید نمود که ظرفیت‌های موجود چنان بالاست که باید از آن‌ها به شیوه بهتری بهره برداری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز در حاشیه این جلسه در گفت‌و‌گویی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت و حرکت همسو‌تر تمامی بخش‌های عمل در حوزه تولید و صنعت؛ ابراز امیدواری نمود تا با حضور افشار فتح الهی که خود از مجموعه سازمان صنعت بوده میزان همراهی و همکاری‌های این دو دستگاه هم خانواده به سطح مطلوبی دست یابد.

مسیح رجبی ادامه داد: به زودی جلسه شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت متشکل از همه دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید و تجارت و زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان البرز تشکیل و تمامی موارد در راستای توسعه سطح همکاری‌ها مورد بازبینی اساسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد امیدوارکننده دولت یازدهم در بخش تولید بر این الزام تاکید می‌نماید که همه عوامل موثر در این حوزه باید با درک شرایط کنونی که متوجه اقتصاد ملی ما بوده، فارغ از هرگونه تک روی‌ها و اقدامات غیر سازنده به اصل موضوع که‌‌ همان تقویت و تحرک افزایی بخش تولید می‌باشد کمک نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز