خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تاکید کرد:

لزوم هویت بخشی به مبادی ورودی و خروجی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۰

پرداختن به مبحثساماندهی مبادی ورودی و خروجی استان و اجرای طرح‌های عمرانی در این مبادی ضمن نیاز داشتن به همکاری مسئولان ذیربط مستلزم تعامل عموم شهروندان این مناطق است.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز لزوم هویت بخشی در مبادی ورودی و خروجی استان البرز را یادآور شد و گفت: ورودی استان یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی‌ست که در نگاه اول نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و این امر لزوم ایجاد نمادی ماندگار و زیباسازی را می‌طلبد.

به گزارش ایلنا در کرج، کاوه حدادپور با بیان این مطلب در جلسه تودیع و معارفه شهردار گرمدره اظهار داشت: شهرستان گرمدره به عنوان پیشانی و ویترین استان البرز است و هر کس که وارد استان ما می‌شود باید خاطره خوبی در ذهنش ایجاد شود از این رو پرداختن به مبحثساماندهی مبادی ورودی و خروجی استان و اجرای طرح‌های عمرانی در این مبادی ضمن نیاز داشتن به همکاری مسئولان ذیربط مستلزم تعامل عموم شهروندان این مناطق است.

حدادپور اظهار داشت: مبادی ورودی و خروجی استان البرز در مسیر اتوبان از گرمدره آغاز و به خروجی قزوین منتهی می‌شود از این رو زیباسازی سیما و منظر شهر از خروجی و ورودی باید مورد توجه ویژه شهردار ذیربط قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز عنوان کرد: برگزاری مراسم تودیع و معارفه تلنگری بر آن است که این پست‌های سازمانی برای هیچ کس ماندگار نیست و به عنوان امانت در دست ماست و هر چه داریم از برکت خون شهداست. در این راستا وظیفه مسئولان سنگین است، چراکه باید با ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم امانتدار خون شهدا بوده تا بتوانند فرهنگ غنی ایران اسلامی را ترویج کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با متمایز دانستن تودیع و معارفه شهردار گرمدره با با سایر شهرداران یاد آور شد: از آنجا که انتخابات چهارمین دوره نتخابات شورای اسلامی شهر گرمدره، تائید نشد انتخاب شهردار از سوی استاندار صورت گرفت.

حدادپور همچنین انجام این تودیع و معارفه در مسجد را وجه تمایز دیگر این معارفه با سایر معارفه‌های دیگر شد.

گفتنی‌ست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، شهردار منطقه ۱۰ کرج، شهردار منطقه ۳ کرج، شهردار اشتهارد، معاون شهردار گرمدره و دهدار گرمدره از جمله مسئولیت‌هایی بوده است که در کارنامه سعید صفری به چشم می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز