خبرگزاری کار ایران

محمد جواد کلیوند در آیین تودیع و معارفه استانداران البرز:

سرمایه گذاران نباید پشت سدی به نام پنجره واحد گیر کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۴۳

سرمایه گزار نباید پشت سدی به نام پنجره واحد گیر کند. / با وجود پتانسیل های موجود و برنامه ریزی ها در بخش های مختلف سرمایه گذاری هنوز عقب هستیم. / البرز همطراز با استان سمنان است.

ایلنا: سرمایه گذاری که می خواهد به استان خدمت کند نباید پشت سدی به نام پنجره واحد گیر کند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم کرج در آیین معارفه استاندار جدید استان البرز در سالن شهیدان نژاد فلاح، ضمن بیان بیان این مطلب اولویت استان البرز را بحثاقتصادی دانست و افزود: در مقطع کنونی وضعیت درآمدی کشور مناسب نیست و مسئولان به خصوص استانداران باید به سمتی بروند که منابعی را از بخش خصوصی و عمومی غیر دولتی با طرح های بزرگ و اولویت دار جذب کند.

وی در ادامه استان البرز را استانی وسیع با در آمدی سرشار دانست و افزود: با وجود پتانسیل های موجود و برنامه ریزی ها در بخش های مختلف سرمایه گذاری هنوز عقب هستیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان استقرار دارد و باید به سمت و سوی توسعه چرخ اقتصادی آنها را حرکت داد، تأکید کرد: باید برنامه ریزی جامعی در حوزه اقتصادی این استان صورت گیرد تا منابع موجود از درون استان جوشش و خروش یابد و پنجره ها به روی سرمایه گذاران باز شود تا هیچ سرمایه گذار ی سرگردان نباشد.

وی در ادامه با توجه به وجود صنایع عظیم و پتانسیل بالای اقتصادی در استان البرز، گفت: تشکیل صندوقی به منظور حمایت از صنایع، با مشارکت صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در استان، می تواند برکات زیادی برای صنعتگران و فعالان اقتصادی استان به همراه داشته باشد.

کولیوند همین طور ظرفیت های استان را در بخش های گردشگری، کشاورزی و… بکر و دست نخورده ذکر کرد که با بازنگری جدید در قوانین و تفاسیر آنها می توان سرمایه گذاران را به عرصه اقتصادی کشانید.

وی افزود: نزدیکی به تهران، وجود اتاق تعاون، اتاق صنعت و معدن شهرک های صنعتی مصوب و غیر مصوب دولتی و غیر دولتی و مشارکت شهرداری ها از جمله پتاسیل های اقتصادی دیگری در این استان است که البرز را نیز همطراز با استان سمنان خواهد کرد.

کلیوند در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از نخبگان و اندیشمندان کشور در مسئولیت ها خطاب به استاندار جدید گفت: نمایندگان استان البرز به عنوان مشاوران امینی که بر اکثر مسائل و مشکلات استان و دستگاه ها واقف هستند می توانند برای استانداری بسیار گره گشا باشند.

کولیوند در پایان با اشاره به این مطلب که هیچ دستگاهی نباید بار دستگاه دیگری را به دوش بکشد گفت: همه دستگا ه ها باید مسئولیت پذیر و پویا باشند و برای برداشتن باری از دوش دولت کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز