خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز خبر داد:

برگزاری دوره های آموزشی اعضای شوراهای اسلامی روستایی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۰

در این دوره ها، اعضای شوراهای اسلامی روستایی با موضوعات و مسائلی در حوزه های مرتبط با شوراها و دهیاری ها، قوانین و مقررات حقوق و املاک، بودجه و مقررات مالی و اداری آشنا می شوند.

ایلنا: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز از برگزاری دوره های آموزشی برای راه یافتگان به چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستایی در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، آرش بهادری با بیان این مطلب گفت: آموزش توجیهی بدو خدمت توسط شرکت هلدینگ تعاونی دهیاری های استان البرز با نظارت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این دوره ها به صورت مستمر برگزار و شامل موارد تخصصی و عمومی در راستای وظیفه مشخص شده در قانون است که از سوی این اداره کل مورد توجه قرار گرفته است.

بهادری در ادامه یادآوری کرد: علاوه بر آموزش های تخصصی، آموزش های عقیدتی و اخلاقی نیز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و حوزه علیمه کرج در دستور کار شورای فرهنگی روستایی استان قرار دارد.

وی افزود: تعداد اعضای حاضر در این دوره های آموزشی، ۷۵۶ نفر از سراسر استان هستند و با مرکزیت ۵ شهرستان نظرآباد، طالقان، ساوجبلاغ، اشتهارد و کرج اجرایی می شود.

بهادری گفت: در این دوره ها، اعضای شوراهای اسلامی روستایی با موضوعات و مسائلی در حوزه های مرتبط با شوراها و دهیاری ها، قوانین و مقررات حقوق و املاک، بودجه و مقررات مالی و اداری آشنا می شوند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر حضور تمامی اعضای شوراهای اسلامی روستایی دوره چهارم در این دوره آموزشی تاکید و اضافه کرد: اعضای شورا با حضور در این دوره ها با آغاز به کار در شوراها و همچنین آشنایی و تسلط کامل بر قوانین و مقررات مربوطه، توانایی و دانش کافی را در حوزه های تصمیم گیری و برنامه ریزی فرا می گیرند.

گفتنی است آموزش اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستایی از ۸ الی ۱۴ مهر ماه آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز