خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری البرز:

آموزش اعضای شوراهای روستایی الزامی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۳

تعامل شوراهای روستایی با دهیاران و ارتباط نزدیک آنان با بخشداری‌ها، باید محقق کننده اهداف نظام مقدس اسلامی و رضایت مردم باشد.

ایلنا: تعامل شوراهای روستایی با دهیاران و ارتباط نزدیک آنان با بخشداری‌ها، باید محقق کننده اهداف نظام مقدس اسلامی و رضایت مردم باشد.

به گزارش ایلنا در کرج، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان این مطلب در کارگاه آموزشی اعضای شوراهای اسلامی روستایی شهرستان ساوجبلاغ با تأکید بر قانون‏مندی و تعامل شورا‌ها و روستائیان و همچنین تعامل مجموعه آنان با دهیاری‌ها، گفت: این مهم پیشبرد اهداف روستایی و تحقق سیاست‏‌های دولت در روستا‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با الزامی خواندن آموزش اعضای شوراهای روستایی افزود: اعضای جدید شوراهای روستایی برای انجام هر چه بهتر وظایف و مسئولیت‌های خود باید به طور کامل با ضوابط، مقررات، حدود مسئولیت شورا‌ها و… آشنا شوند، در این راستا برنامه آموزشی ویژه برای اعضای شورا در نظر گرفته شده است که امیدواریم مباحثآموزشی به عمران و آبادانی در روستا‌ها کمک شایانی نماید.

گفتنی است این دوره آموزشی با حضور ۲۴۰ نفر از اعضای دوره چهارم شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان ساوجبلاغ در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز