خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مصوبات شورای گفتگو نباید در حد حرف باقی بماند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۰۵

دولت تدبیر و امید رفع مشکلات و موانع فعالان اقتصادی و صنایع کشور را از اولویت‌های اصلی برنامه‌های خود تعریف کرده است. / قرار نیست همه آب رودخانه کرج به تهران منتقل شود.

ایلنا: در استانداری جدید البرز تلاش، کارآمدی و پویایی معاونت‌ها و مدیران استان، ملاک ارزیابی عملکرد آن‌هاست و بنده به هیچ وجه خام حرافی، ادعاهای واهی و گزارش عملکرد‌های بدون پایه و اساس نخواهم شد.

به گزارش ایلنا در کرج سید طاهر طاهری با بیان این مطلب، در دهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: استان البرز در حوزه‌های مختلف، با مشکلات و معضلات پیچیده وعدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. از این روی بنده در انتخاب و انتصاب معاونین و مدیران استان فاکتور دانش، تسلط، شجاعت و مسئولیت پذیری در اتخاذ تصمیات را ملاک و معیار خود قرار داده و خواهم داد.

وی در ادامه با تشکر از تلاش‌های معاونت‌های استانداری قبل گفت: دراستانداری جدید البرز تلاش، کارآمدی و پویایی معاونت‌ها و مدیران استان، ملاک ارزیابی عملکرد آن‌ها است و بنده به هیچ وجه خام حرافی، ادعاهای واهی و گزارش عملکرد‌های بدون پایه و اساس نخواهم شد.

وی در ادامه با درخواست از اعضای شورا در خصوص هدفمند شدن جلسات گفت: مصوبات شورای گفتگو نباید در حد حرف باقی بماند و باید خروجی قابل قبولی داشته باشد. بنده معتقدم که اگر مشکلات و گرفتاری‌های صنایع و فعالان اقتصادی به صورت موردی مطرح و تا وصول نتایج پیگیری شود، خروجی مصوبات شورا نتیجه بخش خواهد بود.

طاهری با بیان این مطلب که از هر پیشنهاد و اظهار نظر سازنده‌ای در استان استقبال خواهیم کرد گفت: دولت تدبیر و امید رفع مشکلات و موانع فعالان اقتصادی و صنایع کشور را از اولویت‌های اصلی برنامه‌های خود تعریف کرده و ما در استانداری البرز، به دنبال رفع مشکلات و نارسایی‌ها به خصوص در این بخش هستیم.

قرار نیست همه آب رودخانه کرج به تهران منتقل شود

وی در ادامه با اشاره به اولین سفر استانی رئیس سازمان محیط زیست کشور به استان البرز گفت: در جلسه‌ای که با خانم ابتکار داشتیم قرار شد کارگروه تخصصی با مشارکت وزارت نیرو، استانداری البرز، جهاد کشاورزی، سازمان محیط زیست و احیانا سازمان‌های درگیر دیگر در این قضیه با پیگیری‌های معاون عمرانی استانداری تشکیل شود.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که مصوبات قبلی هیئت دولت به خصوص در رابطه با انتقال آب رودخانه کرج به تهران وحی منزل نیست و قابل اصلاح است تاکید کرد: قرار نیست همه آب رودخانه کرج به تهران منتقل شود. با یک برنامه ریزی مناسب می‌توانیم به جای ۲۰ میلیون لیتر، ۵ میلیون لیتر از آب این رودخانه را به تهران منتقل کنیم. تا هم بخشی از مشکلات کمبود آب تهران برطرف شود و هم لطمه‌ای به ساکنان و اکوتوریزم گردشگردی این منطقه زیبا وارد نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز