خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف استان البرز خبر داد:

آستان امامزادگان استان البرز، آماده برگزاری باشکوه دعای عرفه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۱

همانطور که ما برای درخواست و حاجتی از یک بزرگ سعی میکنیم کسی را که پیش او اجر و قرب و مقام و منزلت دارد واسطه قرار دهیم، برای درخواست از خدا هم خوب است بدون واسطه به پیشگاهش نرویم.

ایلنا: مدیر کل اوقاف استان البرز اعلام کرد: تمام امامزادگان شاخص استان در حال آماده شدن برای پذیرایی از میهمانان خدا در روز عرفه هستند.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام بنی احمدی با اعلام این خبر افزود: همانطور که ما برای درخواست و حاجتی از یک بزرگ سعی میکنیم کسی را که پیش او اجر و قرب و مقام و منزلت دارد واسطه قرار دهیم، برای درخواست از خدا هم خوب است بدون واسطه به پیشگاهش نرویم.

وی خاطر نشان کرد: این از آموزه های اهل بیت علیهم السلام است و از آنجا که ما یقین داریم ائمه معصومین که درود خدا بر ایشان باد و منسوبین ایشان، آبرومندان درگاه خداوند هستند چه چیزی بهتر از اینکه ایشان را واسطه فیض قرار دهیم؛ آن هم در روز پر برکت عرفه که درهای استجابت خدا بر بندگانش باز است.

مدیر کل اوقاف استان البرز ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در آستان منور امامزادگان در روز عرفه گفت: بقاع متبرکه، به ویژه امامزادگان شاخص استان آماده پذیرایی از زائرین محترم و برگزاری با شکوه دعای عرفه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز