خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آمار و اطلاعات و GIS استانداری البرز:

طرح آزمایشی سرشماری کشاورزی از شهرستان طالقان شروع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۴

در این طرح که یک ماه به طول می‌انجامد مأموران سرشماری با مراجعه به منازل روستاییان، آمار و اطلاعات مربوط به فعالیتهای کشاورزی آنها را جمع آوری می‌کنند.

ایلنا: مدیرکل آمار و اطلاعات و GIS استانداری البرز از آغاز طرح آزمایش سرشماری کشاورزی از شهرستان طالقان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، یحیی رمضانی با اعلام این خبر گفت: طرح آزمایش سرشماری کشاورزی به صورت آزمایشی در شهرستان‌های طالقان و دهستان پایین طالقان بخش مرکزی انجام می‌شود.

وی افزود: در این طرح که یک ماه به طول می‌انجامد مأموران سرشماری با مراجعه به منازل روستاییان، آمار و اطلاعات مربوط به فعالیتهای کشاورزی آن‌ها را جمع آوری می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: اجرای این طرح به صورت رسمی در سال آینده اجرایی می‌شود و سرشماری کشاورزی امسال به صورت آزمایشی خواهد بود تا با آسیب‌شناسی خلاء‌های اطلاعاتی جمع آوری و برای سال آینده رفع شود.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری البرز بیان کرد: طرح سرشماری کشاورزی هر ۱۰ سال یکبار در کشور اجرا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: مهم‌ترین خصوصیت طرح امسال رایانه‌ای بودن آن است و مأموران سرشماری همراه با «تبلت» سرشماری خواهند داشت.

رمضانی در پایان از همه روستاییان خواست تا با همکاری مأموران سرشماری و ارائه آمار و اطلاعات دقیق و صحیح در رشد و توسعه صنعت کشاورزی کشور کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز