خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد البرز و نیروی انتظامی استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۴۸۱

معاون فرهنگی کمیته امداد استان، گفت: تفاهم نامه همکاری بین نیروی انتظامی و کمیته امداد با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حمایت از تحکیم بنیاد خانواده و اجرای برنامه های مشترک منعقد شد.

به گزارش ایلنا، رضا البرزی،  با اشاره به اینکه امروزه تعامل وبرقراری ارتباط  در حوزه فرهنگی یکی از ضروریات سازمان ها به حساب می آید گفت: همکاری در زمینه تدوین برنامه های آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی و  برگزاری کارگاه های تخصصی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در سطح استان البرز انجام می شود.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه مشاوران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی  درادارات کمیته امداد حضور یافته و به مددجویان مشاوره رایگان  ارائه خواهند داد.

 معاون فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه برای بهرمندی فرزندان و خانواده های پرسنل کمیته امدادامام (ره) از برنامه های آموزشی ناجا با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه ریزی شده است گفت :  تفاهم نامه همکاری بین نیروی انتظامی و کمیته امداد  با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حمایت از تحکیم بنیاد خانواده و اجرای برنامه های مشترک منعقد شد. 

البرزی گفت: تبادل موضوعات مبتلا به خانواده های مورد حمایت کمیته امداد (ره) با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری در مناسبت ها و ایجاد فضای مناسب در نشریات و سایت های وابسته به کمیته امداد برای درج مطالب آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... در حد ضوابط و مقررات دو سازمان از دیگر موارد این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز