خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

جایگاه مطالبه‌گری رسانه‌ها تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۹

رسانه‌ها نافذترین اهرم برای نفوذ در لایه‌های مختلف جامعه‌اند. / تقویت بنیه رفاهی رسانه‌ها در دستور کار استانداری البرز قرار دارد.

ایلنا: سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز بیان کرد: رسانه‌ها با قابلیت نفوذ خود می‌توانند در لایه‌های مختلف جامعه رسوخ کرده و نقش مطالبه‌گری را از مسئولان داشته باشند.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی عصر شنبه در اجتماع فعالان رسانه‌ای استان(بیعت۱) که در سالن میلاد برگزار شد در حالی که به نمایندگی از استاندار در این گردهمایی حضور داشت به تفسیر واژه «سازمان بسیج رسانه» پرداخت و اظهار داشت: «سازمان» به معنای «برنامه ریزی»، «بسیج» تشکلی بر مبنای اعتقادات و فرهنگ و «رسانه» نیز به عنوان نخبگان جامعه مجموعه برنامه ریزی‌ها بر اساس اهداف مشخصی به شمار می‌روند که به توسعه منتهی خواهند شد و در ‌‌نهایت با حرکت به سمت هدف مشخصی توسعه فرهنگی جامعه را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بیان کرد: همانگونه که حضرت زینب(س) برای پژواک صدای عاشورا رسالتی فرهنگی داشتند، رسانه‌های ما نیز برای رسیدن به بهترین شرایط در حوزه فرهنگی و توسعه در ابعاد مختلف حرکت می‌کنند.

سریزدی تقویت جایگاه مطالبه‌گری را مهم‌ترین معیارحرکت اصحاب رسانه دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها با قدرت و دامنه نفوذی که دارند در تمامی ابعاد جامعه رسوخ می‌کنند تا پیام‌ها را به مردم و مسئولان اطلاع رسانی کنند از ین رو مسئولان نیز باید شرایط پذیرش و آمادگی این مهم را در خود ایجاد کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود به حمایت از رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در استانداری تصمیم بر آن است که امکانات رفاهی، تفریحی، معیشتی و.. در خور تلاش‌های اهالی رسانه صورت گیرد.

سریزدی در پایان این گردهمایی ۳ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را به نمایندگی از استاندار البرز مهندس طاهری به قیدقرعه به اهالی رسانه اهداء کرد.

شایان ذکر است در این گردهمایی علاوه بر اعضای شوراهای اسلامی شهر، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مقامات استانی نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز