خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره داستان کوتاه خرمشهر در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۵۱۸

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از فراخوان مرحله استانی جشنواره داستان کوتاه خرمشهر به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، فرشید امامزادگان از فراخوان مرحله استانی جشنواره داستان کوتاه خرمشهر به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 29 اسفند 1400 در اپلیکیشن‌های ایتا و واتس‌آپ به شماره 09025147642 یا از طرق پست الکترونیک Hanzale91@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره در اتوبان تهران – کرج، روبروی کارخانه درنا، مجموعه فرهنگی ورزشی جهان‌نما، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، معاونت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس واقع شده است، اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02632970270 تماس حاصل کنند.

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در خصوص شرایط شرکت در جشنواره، با اشاره به اینکه تألیف و ارسال آثار برای همه گروه‌های سنی آزاد است، افزود: حجم آثار ارسالی باید حداکثر 5 هزار کلمه باشد. آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلاً منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند و آثار ارسالی نیز عودت نخواهد شد.

وی گفت: آئین اختتامیه ملی و تقدیم جوایز این جشنواره در خرداد سال 1401 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز