خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق البرز مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۹

در این جلسه از میان بیش از ۵۰ نفر از بازرگانان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان، انتخاب رئیس و نواب کمیسیون برگزار شد که علیرضا ملک پوری با ۳۳ رای به عنوان رئیس، شادروز رفیعی با ۱۴ و لیلا جلال غفاری با ۱۳ رای به عنوان نواب رئیس کمیسیون بازرگانی انتخاب شدند.

ایلنا: بدهی معوق واحدهای تولیدی، نبود سرمایه در گردش، مشکلات زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، تحریم بانک‌ها، نبود LC، معضل شرکت‌های واسطه به خصوص کشورهای CIS برای باز کردن LC، ازموانع کسب وکار، تولید و بازرگانی است.

به گزارش ایلنا در کرج، نائب رئیس اتاق البرز با بیان این مطلب در جلسه انتخاب رئیس و نواب کمیسیون بازرگانی اتاق البرز با اشاره به تاریخچه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی اتاق البرز گفت: پس از تشکیل کمیسیون بازرگانی در بدو تاسیس اتاق البرز، این کمیسیون موازی و در راستای اهداف تشکیل کمیسیون‌های دیگر اتاق، تامین کننده نظرات، پیشنهادات و راهکارهای موثر در جهت رفع موانع تولید توسط کار‌شناسان و پیشکسوتان حوزه تولید و صنعت برای کارگروه‌های تولید، خدمات و بازرگانی فعالیت خود را آغاز کرد.

بناملایی در ادامه افزود: از آنجایی که با توجه به ادغام دو وزارتخانه صنایع و بازرگانی یک خلاء فکری و عملیاتی در اجرای آئین نامه‌ها و سیاست گذاری‌ها به وجود آمد؛ کمیسون‌های اتاق به خصوص کمیسیون بازرگانی باید بتوانند بخشی از موانعی که در قوانین، مقررات و آئین نامه‌های دولتی هستند را مطرح و از طریق نهادهای استانی و کشوری پیگیری کنند؛ که می‌طلبد کمیسیون‌ها قدرتمندانه‌تر عمل کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه رشد قارچ گونه شرکت‌های واسط به خصوص کشورهای CIS در گشایش LC، در جریان تحریم‌ها موجب شده همچنان هزینه‌های تولید و تجارت فعالان اقتصادی کشور رو به افزایش باشد.

نائب رئیس اتاق البرز گفت: بیان مشکلات بخش خصوصی کافی نبوده و موانع و چالش‌های بخش خصوصی نیازمند ارائه راهکارهای تخصصی و پیگیری لازم است.

وی در ادامه در خصوص برنامه ۱۰۰ روزه اقتصادی ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: برطبق مصوبه ۳۵ ماده‌ای هیات وزیران، گزارش عملکرد سازمان امور مالیاتی، بانک، گمرک و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در یازدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارائه شد.

گفتنی ست در ادامه این جلسه از میان بیش از ۵۰ نفر از بازرگانان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان انتخاب رئیس و نواب کمیسیون برگزار شد که علیرضا ملک پوری با ۳۳ رای به عنوان رئیس، شادروز رفیعی با ۱۴ و لیلا جلال غفاری با ۱۳ رای به عنوان نواب رئیس کمیسیون بازرگانی انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز