خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

برای رفع مشکلات استان، باید از امکانات بخش خصوصی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۱۵

وضعیت ساختمان های اداری استان نامطلوب است / استفاده از اعتبارات خارج از استان نادیده گرفته نشود.

ایلنا: استاندار البرز گفت: برای تحقق «حماسه اقتصادی» در استان باید تبعیض ها از بین برود و شایسته سالاری در دستگاه های اجرایی حاکم شود.

به گزارش ایلنا در کرج، سید طاهر طاهری با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه خلق «حماسه اقتصادی» نیازمند مشارکت بیشتر مردم است، حل مشکل معیشتی مردم و ارتقای سطح زندگی آنان از عوامل مهم و تاثیر گذار در شکل گیری «حماسه اقتصادی» است که باید برای آن برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا اجرای نظام شایسته سالاری برای تحقق «حماسه اقتصادی» در دستگاه های اجرایی استان ضروری است که باید نهادینه شود و شایسته سالاری یک اصل مهم در مدیریت استانی به شمار رود.

استاندار البرز در ادامه گفت: برای رفع مشکلات استان باید از امکانات بخش خصوصی استفاده شود. وی از تمام مدیران اجرایی استان خواست تعامل، همراهی و همکاری لازم را با بخشهای خصوصی داشته باشند.

طاهری همچنین وضعیت ساختمان‌های اداری را نامطلوب ارزیابی کرد، افزود: وضعیت ساختمان های ادارات دولتی در استان بررسی، ساماندهی شده و محل مناسبی برای ساختمان ادارات در نظر گرفته شود.

وی در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا نسبت به جمع آوری آمار بازنشستگان اقدام کرده و آمار این حوزه را به استانداری البرز اعلام نمایند.

استاندار البرز در ادامه با بیان اینکه لازم است مروری بر قانون بودجه کشور داشته باشیم و از مجراهای قانونی زمینه ای برای جذب اعتبارات فراهم سازیم، افزود: با بررسی قانون بودجه از سوی هریک از دستگاه های اجرایی استان در هر بخش اعتبارات لازم از مجاری قانون جذب خواهد شد و این مهم رویکردی است که تا به حال در این استان مغفول باقی مانده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز