خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری البرز:

تعطیلی پنجشنبه های البرز ۱۱ میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه های ملی را به دنبال خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۲۰

در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز پنجشنبه های این استان تا پایان سال ۹۳ تعطیل شد.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری البرز گفت: تعطیلی روزهای پنجشنبه در البرز ۱۱ میلیاردتومان هزینه های ملی را کاهش خواهد داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری در حاشیه چهارمین جلسه برنامه ریزی و توسعه استان البرز، به تبیین علل تداوم طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه در استان پرداخت و گفت: با تعطیلی روزهای پنجشنبه بخش قابل توجهی از هزینه های ملی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: تعطیلی روزهای پنجشنبه در البرز نیز آثار محسوسی خواهد داشت و کاهش میزان آلودگی هوا و هزینه های ملی عمده دلایل تداوم این طرح به شمار می رود.

مظفری گفت: بر اساس بررسی های بعمل آمده کاهش روزهای آلوده هوا در استان، کاهش میزان ذرات آلاینده ها، کاهش ارزش آلودگی هوا در نیمه دوم سال، کمک به بازیابی هوا در روزهای پنجشنبه، کاهش روزهای ناسالم و کاهش هزینه ها و صرفه جویی ۱۱ میلیارد تومانی عمده دلایلی است که طرح تداوم تعطیلی روزهای پنجشنبه را در استان البرز توجیح می کند.

گفتنی ست در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که با حضور مسئولان و مدیران کل استان البرز برگزار شد به اتفاق آرا و با تایید وتاکید استاندار البرز پنجشنبه های این استان تا پایان سال ۹۳ تعطیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز