خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار سومین جشنواره «یار مهربان» دراستان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۵۹

این جشنواره همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ویژه‌ی دانشجویان و استادان در دانشگاه‌های استان البرز برگزار می‌شود.

ایلنا: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، سومین جشنواره «یار مهربان»، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز در دانشگاه‌های این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، احمدرضا فیروزی، معاون فرهنگی این واحد با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره فرهنگی هنری «یار مهربان» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ویژه‌ی دانشجویان و استادان در دانشگاه‌های استان البرز برگزار می‌شود.

وی به تشریح محورهای این جشنواره پرداخت و گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار طنز و شعر خود با محوریت کتاب و کتابخوانی را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

فیروزی خاطره نویسی را یکی دیگر از محورهای این جشنواره دانست و افزود: دانشجویان می توانند به توصیف و بیان خاطرات جذاب خود که با موضوع کتاب رخ داده است بپردازند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز افزود: در محور دیگر، از دانشجویان خواسته شده زیباترین کتابی را که مطالعه نموده‌اند در سه تا پنج سطر توصیف نمایند.

فیروزی به دیگر محور این جشنواره اشاره کرد و گفت: دانشجویان همچنین می‌توانند بهترین تعبیر خود از کتاب را به سامانه پیامکی شماره ۳۰۰۰۵۷۱۹۷۵۰۰۰۳ پیامک نمایند.

وی یادآور شد: بیستم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی کرج، حصارک، دانشگاه خوارزمی، طبقه همکف ساختمان اداری، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و یا به پست الکترونیکی cul. alborz @ acecr. ac. ir ارسال نمایند.

فیروزی در پایان گفت: به آثار برگزیده در جشنواره فرهنگی هنری «یار مهربان» هدایایی اعطا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز