خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

توسعه دولت الکترونیک در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۲

در راستای سیاست‌های دولت «تدبیر و امید» توسعه دولت الکترونیک از سوی دستگاه‌های اجرایی استان احصاء و پیاده سازی می‌شود.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بر توجه تمامی دستگاه‌های خدمات رسان به توسعه دولت الکترونیک در استان البرز تاکید کرد و افزود: در راستای سیاست‌های دولت «تدبیر و امید» توسعه دولت الکترونیک از سوی دستگاه‌های اجرایی استان احصاء و پیاده سازی می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، شاهپور رستم‌زاده با بیان این مطلب گفت: با تحقق دولت الکترونیک، مردم در انجام امور خود احساس رضایتمندی بیشتری نسبت به خدمات ارائه شده از سوی دولت خواهند داشت.

وی افزود: با استفاده از سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم، ضمن کاهش هزینه و شتاب بخشیدن به امور مختلف، حضور فیزیکی مردم و مراجعات آن‌ها به ادارات و دستگاه‌های دولتی کاهش می‌یابد.

این مسئول لازمه حکومت داری نوین و پیشرفته را توجه به پیاده سازی این مهم عنوان کرد و افزود: با اجرای دولت الکترونیک در دستگاه‌های مختلف استان در راستای کاهش هزینه‌های تمام شده می‌توانیم در امتداد «جهاد اقتصادی» برای استان گام‌های اساسی برداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با ارائه خدمات موثر دولت الکترونیک در استان شرایطی را به وجود آورند تا این امر به بستر سازی در راستای توسعه استان کمک کند.

رستم ‌زاده با تاکید بر اینکه مهم‌ترین گام در تحقق این مهم کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در وقت و انرژی است، گفت: کلیه خدمات باید از طریق خدمات اینترنتی ارائه شود چرا که این روش موجب افزایش ضریب دقت و سرعت، تحقق سلامت اداری و کاهش ترافیک شهری خواهد شد.

وی یادآور شد: در کنار تلاش مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، فرهنگ سازی و گسترش آموزش از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که می‌تواند مسیر توسعه را در استان البرز هموار سازد و در کنار خدمات ارائه شده از سوی این دستگاه‌ها لازم است سایر نهاد‌ها و مراکز استانی نسبت به اجرای کامل این طرح ملی در استان اقدام کنند.

به گفته وی طی جلسات برگزار شده با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مدیران می‌بایست در زمان بندی صورت گرفته نسبت به تامین زیرساخت‌های این مهم اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز