خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان البرز خبر داد:

کشف بیش از ۶۰ هزار قلم کالای قاچاق در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۴۶

این کالاها شامل اقلام: سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا، گوشی تلفن همراه، مواد غذایی، چایی، لامپ خارجی و سایرکالاهای مشمول قاچاق کشف و ضبط شده است.

ایلنا: رئیس دبیرخانه مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان البرز از کشف بیش از ۶۰ هزار قلم کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سعید شفیعیان با اعلام این خبر گفت: به تازگی بیش از ۶۰ هزار کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال شامل اقلام سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا، گوشی تلفن همراه، مواد غذایی، چایی، لامپ خارجی و سایرکالاهای مشمول قاچاق کشف و ضبط شده است.

شفیعیان در ادامه افزود: این اقدامات با سیاست گذاری‌های دبیرخانه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز اداره کل امنیتی و انتظامی معاونت سیاسی استانداری البرز و همکاری دستگاه‌های ذیربط به خصوص عوامل زحمت کش نیروی انتظامی، اداره کل صنعت و معدن، بازرسی اصناف، اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دخانیات، تعزیرات حکومتی و سایر اعضای کمیسیون صورت گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان البرز به صورت مداوم در راستای انجام وظایف محوله بازرسی‌های می‌دانی خود را انجام می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز