خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

شهر هشتگرد دارای پتانسیل‌های متعددی‌ست که باید به فرصت تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۰

طرح ریزی و برنامه ریزی برای مشارکت بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری های کلان از جمله اقدامات مهمی است که باید در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد / شهر هشتگرد با داشتن بستر مناسب باید با برنامه ریزی و رعایت ضوابط هدفمند، تبدیل به شهری نمونه در کشور شود.

ایلنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر تهیه بسته سرمایه گذاری در شهرداری‌های استان تاکید کرد و گفت: طرح ریزی و برنامه ریزی برای مشارکت بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری‌های کلان از جمله اقدامات مهمی است که باید در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با بیان این مطلب در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار هشتگرد افزود: نقش سازمان همیاری‌های استان در این زمینه که سازمان وابسته به خود شهرداری‌هاست، بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه در طرح‌های جامع و تفضیلی در روی پوسته شهر باید کاربری‌ها مشخص شود، گفت: شهر هشتگرد دارای پتانسیل‌های متعددی است که باید به فرصت تبدیل شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مردم به عنوان رکن اصلی توسعه و شورا‌ها جوهره مردم به عنوان محور توسعه و رشد هستند. بنابراین استفاده از سرمایه‌های اجتماعی و برنامه ریزی دقیق در جهت ارائه خدمات مطلوب و بهینه به آنان می‌تواند مسیر توسعه و سرمایه گذاری در شهر‌ها را هموار کند.

وی در ادامه افزود: شهر هشتگرد به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ ظرفیت خدمات دهی به کل شهرستان را دارد. در این راستا برنامه ریزی هدفمند با اولویت بندی مهم‌ترین گامی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سریزدی گفت: ساماندهی و تعریف مناسب از مبادی خروجی و ورودی شهر به عنوان پیشانی شهر‌ها تابلویی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن منطقه است که در توسعه و رونق صنعت گردشگری نقش بسیار مهمی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: توجه به مقوله مهم زیباسازی در ورودی و خروجی شهر‌ها باید به وجه قالب مناطق تبدیل شود. این مهم خود گامی بسیار حائز اهمیت در جهت برندسازی از شهر‌ها و مناطق استان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای برنامه ریزی بهتر در این مسیر شهرداری‌ها می‌توانند از حمایت سازمان همیاری شهرداری‌ها برخوردار شوند.

به گفته وی شهر هشتگرد با داشتن بستر مناسب باید با برنامه ریزی و رعایت ضوابط هدفمند، تبدیل به شهری نمونه در کشور شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز