خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد:

«چهارمین نمایشگاه استانی کتاب» در باغ گل‌های کرج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۴

واقع شدن این نمایشگاه در مرکزیت کرج و سهولت دسترسی شهروندان عمده دلیل انتخاب مکان برگزاری نمایشگاه کتاب بوده است.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری «چهارمین نمایشگاه استانی کتاب» خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید موسی حسینی کاشانی با اعلام این خبر گفت: استان البرز از ۲۳ آذر تا ۲۹ آذر ماه در باغ گل‌های کرج میزبان برگزاری چهارمین نمایشگاه استانی کتاب خواهد بود.

وی در ادامه از حمایت ناشران البرزی نیز خبر داد و افزود: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب در موضوعات متنوع و متعدد دیده شده است و به منظور حمایت از ناشران البرزی کتاب‌ها با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

کاشانی ادامه داد: ناشران کشوری نیز در این نمایشگاه از ۴۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همچنین به تنوع کتاب‌های این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه انواع کتاب‌ها در حوزه‌های آموزشی، موسیقی، هنری، رمان‌های تاریخی، کتاب‌های مذهبی و… نیز دیده شده است.

وی در ادامه افزود: به جهت تجربه‌ای که در برگزاری سال گذشته نمایشگاه دائمی کتاب البرز به آن دست یافتیم، امسال نیز این نمایشگاه در مجموعه باغ گل‌های کرج برپا می‌شود.

کاشانی یادآورشد: واقع شدن این نمایشگاه در مرکز کرج و سهولت دسترسی شهروندان عمده دلیل انتخاب مکان برگزاری نمایشگاه کتاب بوده است.

وی یادآور شد: چهارمین نمایشگاه کتاب البرز با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری البرز، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، شواری اسلامی و شهرداری کرج، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و صدا و سیمای مرکز البرز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز