خبرگزاری کار ایران

در چهارمین نمایشگاه کتاب استان البرز؛

کتاب‌های ناشران البرزی با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۸۳

در چهارمین نمایشگاه کتاب البرز به منظور حمایت از ناشران استان کتاب‌هایی که در غرفه ناشران البرزی ارائه می‌شود با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برپایی غرفه اختصاصی ویژه مطبوعات در چهارمین نمایشگاه کتاب البرز خبر داد و به تشریح ویژه برنامه‌های این رویداد فرهنگی در البرز پرداخت.

به گزارش ایلنا در کرج، نخستین نشست خبری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد البر با محوریت تشریح برنامه‌های «چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز» در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد البرز برگزار شد.

سیدموسی حسینی کاشانی در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه و خبر، کتاب را یکی از ابزارهای فرهنگی برای انتقال پیام دانست و گفت: همه بزرگان نیز به این امر اذعان دارند که کتاب جایگاه ویژه‌ای در امر فرهنگسازی دارد.

وی با بیان اینکه تفاوت زیادی بین گفته‌ها با نوشته‌هاست، افزود: جایگاه نویسندگی امروز روشن و مشخص است و نویسندگان باید با اشراف به این مهم، ارزش قلم و نوشته‌های خود را بدانند و واقف باشند که در چه مسیری گام برداشته‌اند.

مدیرکل ارشاد البرز در ادامه برگزاری چهارمین نمایشگاه کتاب البرز را حرکت بزرگ فرهنگی در استان دانست و برنامه‌های این رویداد فرهنگی را مورد اشاره قرار داد.

وی با بیان اینکه ناشران البرزی در نمایشگاه مورد حمایت قرار گرفته‌اند، افزود: در چهارمین نمایشگاه کتاب البرز به منظور حمایت از ناشران استان کتاب‌هایی که در غرفه ناشران البرزی ارائه می‌شود با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.

حسینی کاشانی یادآور شد: در این نمایشگاه سعی شده است تا با آسیب‌شناسی از دوره‌های پیشین کاستی‌های موجود تا حد ممکن برطرف شده باشد و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به راحتی بتوانند کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری نمایند.

کاشانی در ادامه یادآور شد: در برخی از نمایشگاه‌ها دیده می‌شود کتاب‌ها خارج از غرفه مشخص در غرفه‌های متعددی عرضه می‌شود و همین امر موجب سرگردانی خریداران کتاب خواهد شد، از این رو برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته تا هر کتاب در غرفه‌های مشخصی عرضه شود.

وی همچنین زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه کتاب البرز را نیز اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه ۲۳ تا ۲۹ آذر ماه در میدان امام حسین(ع) پارک شهید چمران، باغ گل‌ها هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ دایر خواهد بود و برای تمامی سلیقه‌ها با موضوعات مختلف هنری، تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و.. در این نمایشگاه کتاب اختصاص داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز