خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۵۲۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از آغاز ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه استان، خبر داد و گفت: گروه های کار و واحدهای اقتصادی البرز تا یکم آذرماه سال جاری فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با اشاره به آغاز ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان استان البرز، اظهار کرد: در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۱ آغاز و تا اول آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

 وی بیان کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان است.

 وی افزود: گروه های کار و واحدهای اقتصادی البرز می توانند از تاریخ ۱۰ آبان ماه تا یکم آذر سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir  ضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در فرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

دارایی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه ‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می گیرد.

ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه استان البرز از تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۰ آغاز و تا ۱۴۰۱/۹/۱ ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز