خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

رویکردکلی دولت تدبیر و امید، توسعه شبکه ریلی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۷۶

بخشی از ترافیک کرج در حوزه مسافری و باری به حمل و نقل ریلی منتقل شود / کرج نیازمند سیستم راه آهن یکپارچه شهری ست.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی، طرح انتقال بخشی از بار ترافیک به حمل و نقل ریلی را گامی در جهت کاهش حجم ترافیک جاده ای دانست.

به گزارش " ایلنا " در کرج، " عباس آخوندی " در سفر یک روزه ای به استان البرز با حضور در جلسه شورای حمل و نقل این استان، با بیان این مطلب افزود: رویکرد دولت یازدهم توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی در کشور است و از آنجا که استان البرز در زمره استان های پر تردد کشور به شمار می رود، نیاز است که با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، بخشی از بار ترافیکی به حمل و نقل ریلی منتقل شود.

وی افزود: در شرایط فعلی ترافیک شهر کرج در دو بخش عبوری و تردد داخلی نیازمند مدیریتی جامع است و تنها شاهراه خروج ترافیک کرج نیز مسیر راه جاده ای نیست.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح دو طبقه شدن بخشی از اتوبان کرج در جریان این بازدید و پیش تر نیز مطرح شده است، پیشنهاد داد: بخشی از ترافیک کرج در حوزه مسافری و باری به حمل و نقل ریلی منتقل شود.

وی با تأکید بر ضرورت پیگیری هر چه سریعتر پروژه قطار شهری کرج، افزود: با بهره برداری بخشی از ایستگاه های قطار شهری کرج می توان سیستم راه آهن یکپارچه بین شهری و درون شهری را ایجاد کرد تا بخشی از مشکلات تردد مردم رفع گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز