خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

احداث«شهر سلامت» در فرودگاه پیام، بخشی از نیاز بیماران کشورهای همسایه را مرتفع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۶

برنامه ریزی های جامعی صورت گرفته تا علاوه بر استفاده از ظرفیت های باری حمل و نقل کالا، در بخش مسافری نیز شاهد رونق این فرودگاه باشیم / ساخت هتل، در فرودگاه پیام، مکمل توریزم سلامت

ایلنا: استاندار البرز از اجرای طرح‌های ویژه‌ای همانند ساخت شهر ICT، شهرک سلامت و اخذ مجوز مسافری در فرودگاه پیام خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدطاهر طاهری با اعلام این خبر گفت: فرودگاه و منطقه ویژه پیام از جمله مراکز مهم و استراتژیک در مرکز استان البرز است که از ظرفیت‌های ویژه‌ای نیز برخوردار است.

وی افزود: این مرکز ارتباطی علاوه بر حمل و نقل کالا در بخش مسافری نیز باید فعال شود در این راستا برنامه ریزی‌های جامعی صورت گرفته تا علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های باری حمل و نقل کالا در بخش مسافری نیز شاهد رونق گیری امور باشیم.

استاندار البرز عنوان کرد: در حال رایزنی جهت صدور مجوز بهره برداری از ظرفیت‌های فرودگاه پیام در بخش مسافری هستیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه از ساخت هتل ۷ ستاره در فرودگاه پیام خبر داد و گفت: به جهت وسعت منطقه و همچنین کارکرد ویژه فرودگاه پیام به عنوان یکی از مراکزی که در رفت و آمد مسافران به اقصی نقاط خواهد بود طرح احداثهتل ۷ ستاره به منظور توسعه فعالیت‌ها ضروری است.

استاندار البرز طرح احداثشهرک سلامت در فرودگاه پیام را نیز از دیگر برنامه‌های عملیاتی برشمرد و ادامه داد: به جهت رفت و آمدهای بیماران از کشورهای همسایه به ایران و ظرفیت‌هایی که در بخش دارویی و توان پزشکی متخصصان وجود دارد، شهرک سلامت در مرکز پیام تأسیس خواهد شد.

وی افزود: در شهر سلامت پیام با بهره گیری از ظرفیت حمل و نقل مسافری، سهولت در جابجایی بیماران سایر کشور‌ها فراهم خواهد شد و با امکانات و تجهیزات پزشکی که در این شهر ایجاد می‌شود بخشی از نیازهای بیماران کشورهای همسایه نیز مرتفع می‌شود.

وی افزود: ایجاد هتل ۷ ستاره نیز از جمله امکانات و خدمات جنبی است که جهت اقامت مسافران فراهم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز