خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز خواستار شد:

واگذاری اراضی شمالی همت به شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۴

سی و یکمین استان کشور در همجواری با پایتخت ناگزیر از ارائه خدمات به پایتخت است.

ایلنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور خواست تا اراضی شمالی همت به شهرداری کرج واگذار شود.

به گزارش ایلنا در کرج، مجیدسریزدی در جریان تشکیل جلسه معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور با شهردار کرج با بیان اینکه قرارگیری البرز در مجاورت پایتخت، این استان را معین تهران در بحران‌ها ساخته است؛ گفت: سی و یکمین استان کشور در همجواری با پایتخت ناگزیر از ارائه خدمات به پایتخت است.

وی افزود: البرز معین پایتخت در شرایط حساس و غیرقابل پیش بینی است؛ از این رو ایجاد سوله‌های بحران در این استان را در دستور کار قرار داده‌ایم تا در بحران‌ها بتوان به نحو شایسته‌ای ارائه خدمات داشت.

سریزدی در جمع اعضای شورای کمیسیون عمران، ضرورت افزایش ریه‌های تنفسی در این استان را یادآور شد و گفت: احداثکمربند سبز در استان پرجمعیت البرز ضروری است.

وی از معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور خواستار آن شد تا اراضی شمالی همت را جهت افزایش سرانه‌های فضای سبز به شهرداری کرج واگذار نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز