خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام می شود؛

آمادگی 190 پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی در شب های قدر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۷۶

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: همزمان با شب‌های قدر، پایگاه‌های کمیته امداد استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد محمدی فرد با بیان اینکه بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاد، زندان و متارکه کرده اند، حمایت می‌کند، اظهار کرد: در سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین  و مراکز نیکوکاری البرز بیش از111  میلیارد تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

محمدی فرد ضمن اعلام آمادگی 190 پایگاه کمیته امداد البرز برای جذب حامی در شبهای قدر افزود: همزمان با شب‌های قدر، پایگاه‌های کمیته امداد استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 31 هزار  حامی حمایت 1524 یتیم و 4821 فرزند محسنین را بر عهده‌دارند گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و 400 هزار تومان و فرزندان محسنین 658 هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

محمدی فرد با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی‌یابی البرز  در مساجد حسینیه‌ها مراکز نیکوکاری ‌و هیات ها مستقر هستند گفت: تا پایان  ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که علاقه مندان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز